{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Øv start på dagen ! :( {{forumTopicSubject}}

Årh er bare så træt af det lige nu ! Ringede på arbejde, for at sygemelde mig pga. det blod jeg kaster op (skal til lægen idag, og nok på sygehuset) Jeg fortalte hende årsagen osv. og hun blev bare så sur/lød bare tosset :S Har mest af alt bare lyst til at droppe lægen, og alligevel tage på arbejde smiley Jeg ved godt at det er umuligt for dem at finde en vikar, men jeg har det så skidt, og der kommer jo hele tiden blod ud af min mund smiley

Er faktisk helt grædefærdig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv start på dagen ! :(
  • #1   25. okt 2010 uuuh søde altså smiley
    kender godt det der med at lægen lyder sur... -.-' det er bare altså ikke sjovt.

    Synes godt nok også at weekenden har været lang når jeg har så mange smerter smiley iih...
    Savner og ha jonathan i mine arme, men kan ikke holde ham fordi jeg har så ondt, så nu mangler jeg bare at ringe til lægen som åbner her kl 8... yay!


  • #2   25. okt 2010 Det var ikke lægen søde det var dem på arbejde, der bare blev så sure over at jeg meldte mig syg smiley

  • #3   25. okt 2010 what? åååh ja, det kender jeg så OGSÅ godt til smiley
    det er heller ikke særlig sjovt... smiley


  • #4   25. okt 2010 Neej smiley Mmm skide træls altså

  • #5   25. okt 2010 Sådan nogle chefer er bare ikke til at have med at gøre.
    synes du skal sige det til hende, hvordan det fik dig til at føle, måske hun så tænker over det en anden gang (ja ja jeg er som regel et optimistisk menneske)
    Jeg havde også engang sådan en chef, som virkelig blev tøsefornærmet, hvis man meldte sig syg (og nu meldte jeg mig altså ikke syg i tide og utide) Så var der engang om vinteren, hvor jeg skvattede på fortovet lige som jeg skulle til og afsted, slog min i forvejen dårlige hofte helt vanvittigt, så ringede jeg self. på arbejde og sagde at jeg ikke kom lige fra morgen af, fordi jeg i hvert fald lige var nødt til, at få det tjekket "ja så vil jeg gerne se en lægeerklæring" var responsen og så blev røret ellers knaldet på.
    Jeg blev temmelig paf, men fik mig da humpet til lægen, hvor det så blev snakken at hun ville have en lægeerklæring (jeg skulle blive hjemme den dag og måske den næste), så sagde min læge at det kunne jeg da sagtens få, men han syntes, at jeg skulle ringe og spørge hende om hun ville betale de 400 kr. det kostede at få den lavet, for når de forlanger den, så skal de også betale den. Jeg ringede og spurgte hende om hun ville betale det "øhhh nej nej det er slet ikke nødvendigt, bare kom når du er klar igen" Dumme k*lling


Kommentér på:
Øv start på dagen ! :(

Annonce