{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Er skide stolt af min mand... {{forumTopicSubject}}

Han har lige været på sit sidste kursus i denne omgang og er nu uddannet Butikschef. dejligt...
Men på det her kursus var de ude på sådan en adventure dag, hvor de skulle klatre op i høje ting osv... Bagefter skulle de i tørdragter og så lave noget der hed den døde murer, hvor man stiller sig på kanten af et bassin og og lader sig falde bagover i vandet, og efter det skulle de ud i gummibåde og falde af den i fart i HAVET!!!
Min mand kan ikke svømme og er skrækslagen for vand, og hader at få vand i hovedet... Men jeg gjorde det hele... og faldt i havet med 15 knob... Og lod sig falde baglæns i havne bassinet, hold kæft hvor er han SEJ... Han er så bange for vand... Han havde kæmpe opbakning fra hans trainee hold som alle hjalp ham på den ene eller anden måde, 4 lå i vandet til at hive ham op andre snakkede med ham om det osv... Han var virkeligt bange for det, men som han selv sagde nu havde han et helt hold som stod der til at hjælpe ham, og hvor tit prøver man lige det.... Tak alle Jem & Fix trainees anno 2009/2010 butikschefer.... Det var SÅ fedt og han var virkeligt rørt...!!! og STOLT, og nu har han pludselig mod på at skulle lære at svømme!!! DEJLIGT

Det blev vist langt men er bare SÅ stolt....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er skide stolt af min mand...
Kommentér på:
Er skide stolt af min mand...

Annonce