{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbe cykel
  • #1   4. nov 2010 Kian har denne, og den er vi rigtig glad for smiley

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4436664087&n=-1315213501&pn=-1315213487

• #2   4. nov 2010 den har sebastian også og han er også rigti glad for den den er bar e så god..

• #3   4. nov 2010 Den ser da ummildbart rigtig fin ud, men ja det er en djungle med de løbe cykler for hold da op der findes mange forskellige modeller..

Har selv lige givet vores søn en da han blev 2 år, men han kan ikke rigtig bruge den før til foråret, da han er lille og ikke helt kan nå jorden på den endnu (han er lige blevet 2 år)

Vi valgte at købe en brugt, da den model vi havde set på var ret dyr fra ny. Men den har så flere funktioner, da den ikke kun kan bruges som løbecykel men der er pedaler med man kan sætte på også er det en alm. cykel, så altså samme cykel hele vejen igennem..

Modellen er fra BMW og du kan se den her:

http://www.babybusiness.dk/bmw-loebe-cykel-til-den-yngste.html

Et hold vi går til gymnastik med har den til deres søn og det var der vi så den og de har været så glade for deres. Fandt vores på dba til 800,00 kr. det skal så siges at den faktisk ikke er brugt, hjulene er som nye, de små pigge er endnu ikke slidt af og pedalerne har aldrig været sat på, så man kan være heldig at gøre et godt køb :O)

• #4   4. nov 2010 min erfaring fra diverse børnehaver er at ungerne vælger puky eller first bike når de køre balancecykler.

anton har en lille puky og den er super god og ikke mindst meget let.

efter min mening er vægten vigtig - jo lettere jo bedre - puky og first bike holder bare.....

(link fjernet)

http://www.boernibalance.dk/shop/loebecykler-19c1.html?gclid=CIGNuYf-h6UCFYeFDgodThKwMg

jeg kan ikke finde bilkas løbecykel nogensteder så ved ikk om jeg kender den fra børnehaven smiley

• #5   5. nov 2010 Vi så også på den fra puky, men syntes så vi fandt en til en super pris og slog til da den så efterfølgende kan bruges til alm cykel.

Den er heller ikke tung og havde vi ikke haft en meget lille dreng, havde han også allerede kunne bruge den. Men han er 2 år og bruger str. 80 i tøj stadig, så en lille men kvik fyr,,,

Men helt sikker betyder vægten på cyklen noget og tror også godt det kan betale sig at købe en til lidt flere penge end de helt billige.. Syntes også at dem i træ får dårlige karakterer, men kender ikke personligt til dem.

Kommentér på:
Løbe cykel

Annonce