Weekend opgaver, hvad laver du ?? {{forumTopicSubject}}
Syntes sådan en weekend er slut før den er kommet i gang, kan aldrig nå det jeg havde tænkt mig..
Igår var jeg i kasserne på loftet for at tage billeder mm. at en masse tøj som bare liger og fylder, har bestemt mig for at nu skal det væk.. Så skal lige finde tid til at oprette omkring 90-100 annoncer med toppe, bluser, tunikaer mm. Havde håbet jeg kunne nå kassen med bukser, nederdele, knickers mm. også men nej hvor blev tiden af.
Formiddag blev dog brugt i svømmehallen med min kusine, hendes dreng og vores søn, som så efterfølgende var helt færdig og tog en laaaang lur.. :O)
Idag skal vi vist have ordnet lidt indenfor hjemmets 4 vægge og hygge, for ellers er den weekend jo også gået.. Desværre er min kæreste på arbejde, men håber da han kommer hjem før end igår så vi kan nå at holde bare lidt weekend sammen alle 3..
Hvad får I weekenden til at gå med og syntes I også at den godt kunne være længere ?? :O)
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 490
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
jan 2010
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
Idag har jeg startet en LA4, hvor vi fik en 2plas. Så det var super.:-)
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 79 Svar: 366
Så jeg har de sidste 4 aftener haft svigerfar forbi til at hjælpe med skabe i badeværelset, og strømtilslutning til tørretumbler, sætte opvaskemaskine til, save og klippe rullegardiner og persienner til vores NITTEN vinduer, og selvfølgelig hænge lamper, hylder, billeder spejle osv. op. Samle de sidste møbler og har stadig 5 afleveringer der skal afleveres som skal laves i aften :-S
Plus igår sprang et rør i radiatoren på badeværelset så vi har haft en del rengøring også efter vand i gangen, børneværelset og badeværelset :-S Men vi har efterhånden indhentet det. Vi har en aftale om vi hver aften kl. 20 stopper og får en-to timers hvalitetstid
Nå jo også var vi til rugby landskamp igår knægten og jeg Prøver at få presset det hele ind
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Igår hyggede vi bare heeeele dagen, og mens Anders lavede aftensmad, lavede Oliver og jeg havregrynskugler og gjorte klar til aftenhyggen som vi skulle ha' mens vi så bingo banko..
Idag har vi ryddet op i skabe og skuffer og legetøj og tøj osv, og kørt på lossepladsen Og så har min dejlige veninde født en smuk lille pige her til morgen så det er jeg også helt oppe og kører over :D :D:
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Der står den på søskende fotografering så vi har styr på lidt julegaver...
Weekend opgaver, hvad laver du ??