{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markede - ting til mor og far
  • #1   8. nov 2010 Det er alle hvis enige om kunne være godt men det kommer ikke. Vi har efterspurgt det men indtil videre er det ikke i tankerne, dog er det okay med graviditets betingede vare såsom ventetøj i det eksisterende marked smiley

• #3   8. nov 2010 Nå mit indlæg kom åbenbart ikke med, men skrev at jeg da ikke lige kan se hvor man skal placere tøj til gravide ???

Hvilken af nedenstående kategorier passer det da under ???

Babyudstyr
    Barnevogne og klapvogne
    Autostole og cykelstole
    Vugger og senge
    Børnemøbler
    Legetøj og spil
    Film og lydbøger
    Børnebøger
    Tøj til piger
    Tøj til drenge

Ja og hvad er graviditets tøj, er det noget kun fra mærker som laver tøj til gravide elelr noget som kan bruges af gravide, for så er der jo nærmest frit slag ???

Så vil da gerne høre jer andre om hvor I ville syntes det høre til herinde ???

• #5   8. nov 2010 Det vil jeg jo også mene...

• #6   8. nov 2010 Der er ikke planer om en kategori til ventetøj, synes egentlig bare vi som brugere skal sætte pris på at de tillader det når nu det til at starte med var forbudt.

Men selvfølgelig skal det være ventetøj som f.eks mamalicious, H&M Mama og andet som er lavet som ventetøj, da det ellers vil være en umulig opgave som ha'er at holde styr på hvad der er tilladt og hvad der ikke er smiley

Men synes da i skal sende jeg gode forslag og ideer til INVIO måske de vil tage et kig på det og se om de synes det skal revurderes.

• #7   8. nov 2010 Alm. tøj til mor og far kan handles på baboom, ventetøj syntes jeg er okay herinde smiley

• #8   9. nov 2010 Syntes bare stadig ikke at der er plads til ventetøj herinde, da der slet ikke er en kategori hvor det kan være i efter min mening og det er jeg da så ikke ene om...

Kan bare ikke se hvordan man kan tillade noget som der ikke er en kategori til..

Men jeg er bruger på BaBoom og har da aldrig været på noget så latterligt, vil meget helelre bruge min tid og kræfter andre steder, bestemt ikke en side jeg kan anbefale. Desværre... Maen vil da gerne anbefale babygalleri til andre.

• #9   9. nov 2010 jeg syns der mangler en kategori der hedder neutralt babytøj.......

• #10   9. nov 2010 Ja det kan du have ret i, for der er alligevel mange som ikke ved eller vil vide kønnet.. Sådan en er der også på f.eks. Trendsales den hedder Unisex og sådan en kunne Babygalleri godt bruge.

Kommentér på:
Markede - ting til mor og far

Annonce