946 visninger
|
Oprettet:
er der nogen som sælger noget eller hv {{forumTopicSubject}}
hejsa.
jeg vil gerne lige hører om der er nogen som sælger noget som helst. har næsten ingen reaktion på noget af det jeg har og der er meget forskelligt.
så jeg forstår det ikke rigtigt, med mindre at folk er blevet så bange for at blive snydt at de ikke køber noget.
vil gerne hører jeres mening.
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
Jeg har også lidt til salg men ingen respons.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Kan for mit vedkommende sige så meget, at jeg ikke køber så meget mere, da jeg stort set har alt hvad vi skal bruge til den første tid.
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Havde nogle handler igang, hvor jeg har måtte sige til folk at der er gået kludder i mine penge... Eller ihvertfald i hvor mange jeg troede jeg havde til rådighed.
Julen nærmer sig, mon ikke det er derfor mange har lavvande i pengekassen?
(hvis der er nogen jeg har en handel igang med, som det virker som om jeg har glemt, så send mig lige en PB så finder vi en løsning, brænder ikke folk af med vilje)
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
aug 2010
Følger: 37 Følgere: 36 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 210
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 78
er selv kun blevet snydt af en herinde en gang, men det drejede sig om ca. 250,-
og lige nu er der en som har noget lagt til side hos mig i små 3-4 uger og hun reagere ikke på sms´erne så hun har nok fortrudt, men kunne da bare skrive det
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Ann K.:
jeg har bestemt ikke glemt dig, har bare været så "smart" at komme til at slette min sms'er inkl. dine
Har lige haft nogle ting der kom i vejen, men det er ved at være i orden nu så vi kan få afsluttet...
Det var sådan et "uheld" som dette jeg hentydede til længere oppe. Kan kun undskylde
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Er ALDRIG blevet snydt og har da også annoncer andre steder på nettet, da man jo ikke kan sælge alt her på babygalleri... Så jeg har kun gode erfaringer med at købe noget via. nettet og har sparet mange penge på den konto..
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
Jeg fornemmer til gengæld der er mange vindueskiggere herinde også.. og useriøse købere, som interesserer sig for en ting...og så alligevel ikke rigtig og derefter lader køberen hænge. Det er lidt ærgeligt.
Men har ellers solgt en del mere herinde i forhold til f.eks. Trendsales og dba.dk
er der nogen som sælger noget eller hv