{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

er der nogen som sælger noget eller hv {{forumTopicSubject}}

hejsa.

jeg vil gerne lige hører om der er nogen som sælger noget som helst. har næsten ingen reaktion på noget af det jeg har og der er meget forskelligt.
så jeg forstår det ikke rigtigt, med mindre at folk er blevet så bange for at blive snydt at de ikke køber noget.

vil gerne hører jeres mening. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der nogen som sælger noget eller hv
  • #1   9. nov 2010 Jeg er faktisk blevet snydt et par gange,og derfor holder jeg meget igen. Det er så ærgeligt at det skal være sådan.

    Jeg har også lidt til salg men ingen respons.


  • #2   9. nov 2010 tror det kommer and på hvad man sælger, og om hvad folk lige stå og mangler,.

  • #3   9. nov 2010 Ved ikke om folk er bange for at blive snydt. Er aldrig selv blevet snydt herinde før.
    Kan for mit vedkommende sige så meget, at jeg ikke køber så meget mere, da jeg stort set har alt hvad vi skal bruge til den første tid.


  • #4   9. nov 2010 Har købt en smule men køber ikke noget pt. da jeg har næsten nul på kontoen.
    Havde nogle handler igang, hvor jeg har måtte sige til folk at der er gået kludder i mine penge... Eller ihvertfald i hvor mange jeg troede jeg havde til rådighed.
    Julen nærmer sig, mon ikke det er derfor mange har lavvande i pengekassen?
    (hvis der er nogen jeg har en handel igang med, som det virker som om jeg har glemt, så send mig lige en PB så finder vi en løsning, brænder ikke folk af med vilje)


  • #5   9. nov 2010 jeg har noget til salg herine, men der er sku ikk meget respons, men det er der tilgengæld på ts, hvor jeg sælger en del, og efterhånden også træt af at handle med folk herinde, en havde købt noget af mig, og hun sku bare overføre penge, men det skete sku aldrig, og en anden spurgte om jeg ville gemme en vare til d. 1. og tja det ku jeg da godt, men da det kom til den 1., hørte jeg ikk fra hende, og jeg skrev til hende 2 gange og til sidst svarede hun at hun ikk var interesseret alligevel, det sys jeg sku er at røvrende folk der er venlige overfor en

  • #6   9. nov 2010 har både købt en klapvogn legetøj og flere tøjpakker ...alr er blevet sendt:)

  • #7   9. nov 2010 Har både solgt og købt her inde og aldrig blevet snydt... Men fornemmer at folk ikke har så mange penge her op til jul. Vi må håbe det bliver bedre tilJanuar for jeg har en masser af sønnens aflagt ting jeg gerne vil af med

  • #8   9. nov 2010 tak for alle svarene. jamen så må jeg bare have tålmodighed. er lidt i tvivl om hvorvidt der bliver mere gang i den efter jul da post danmark jo sætter priserne op for alm. forbruger.

    er selv kun blevet snydt af en herinde en gang, men det drejede sig om ca. 250,-
    og lige nu er der en som har noget lagt til side hos mig i små 3-4 uger og hun reagere ikke på sms´erne så hun har nok fortrudt, men kunne da bare skrive det smiley


  • #9   9. nov 2010 Ih hvor er jeg hvad for den her tråd!

    Ann K.:
    jeg har bestemt ikke glemt dig, har bare været så "smart" at komme til at slette min sms'er inkl. dine smiley
    Har lige haft nogle ting der kom i vejen, men det er ved at være i orden nu så vi kan få afsluttet...
    Det var sådan et "uheld" som dette jeg hentydede til længere oppe. Kan kun undskylde smiley


  • #10   10. nov 2010 Er forholdvis ny herinde og har da lavet mange super handler både som køber og sælger..

    Er ALDRIG blevet snydt og har da også annoncer andre steder på nettet, da man jo ikke kan sælge alt her på babygalleri... Så jeg har kun gode erfaringer med at købe noget via. nettet og har sparet mange penge på den konto..


  • #11   10. nov 2010 Jeg sælger en del og fornemmer folk er glade for det de får, iflg feedbacken smiley Jeg ku ikk drømme om at snyde folk og forstiller mig derfor ikke at nogen ku finde på at snyde mig smiley

    Jeg fornemmer til gengæld der er mange vindueskiggere herinde også.. og useriøse købere, som interesserer sig for en ting...og så alligevel ikke rigtig og derefter lader køberen hænge. Det er lidt ærgeligt.

    Men har ellers solgt en del mere herinde i forhold til f.eks. Trendsales og dba.dk smiley


Kommentér på:
er der nogen som sælger noget eller hv

Annonce