{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

hva sker der lige for systemet {{forumTopicSubject}}

ej nej nej. det nye borgerservice system halløj er da lige til at lukke op og sk... i.
var seriøst ved at gå amok da jeg sku hente mit pas idag.
jeg var inde for 14 dage siden, fordi jeg skal ud at rejse inden længe og mit gamle pas er både væk og udløbet.
nå men det gik meget fint bortset fra at min pas er væk og det flejnede hun over og jeg sku skrive på noget papirværk under hvilke omstændigheder og hvilket år og dato det var forsvundet.
okay mit gamle pas har været væk i flere år, har aldrig brugt det og aner ikke hvor det er, så fyrrer bare noget af. fint fint.

så fik jeg et brev igår at mit pas var kommet og jeg sku medbringe både brev, gamle pas eller billedelegitimation. fair nok.

så kommer jeg ind og skal så trække et nr og venter så 1 time!!!
hvorfor har de ikke bare færdige pas liggende i informationen, når de bare skal udleveres det tager jo 2 sek. men nej nej.

nå så kommer jeg endelig ind og han henter passet, så siger manden: må jeg se dit pas eller dit midlertidige pas?.
øhhh jeg har ikke noget pas. så kommer han med den seddel jeg allerede har udfyldt med hvor passet er henne. så siger jeg til ham at det gider jeg ikke, for jeg har allerede skrevet sådan en seddel og sys det er noget pjat. nå så mener han ikke han kan udlevere det, uden legitimation.
hva er nu det for noget fis, jeg havde jo mit kørerkort med, men det er åbenbart ikke gyldig legitimation.
jeg blev så gal og sagde hallo åndssvage, så glo dog i passet, det er jo ligesom mig der er på billedet!!!
så måtte han jo overgive sig og give mig det.

hva sker der lige for det, ved godt der er mange der fusker med så noget, men altså det er ligesom lidt svært når det eneste jeg kan bruge som legitimation er det legitimation jeg ikke kan få udleveret, når jeg ikke har det.

sku bare lige af med lidt galde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva sker der lige for systemet
  • #2   13. aug 2008
    Altså efterhånden skal mand bruge billedligitimation til alt... og det skal enten være pas eller kørekort... men altså... hvad når man nu ikke har nogen af delene... har aldrig haft et pas... og har ikke kørekort....


  • #3   13. aug 2008 Det var da noget underligt noget.

    Vi fik lavet pas i uge 22 i Herning og ingen problem der. Vi skulle ikke vise billedelegimation da vi havde de gamle pas, og hun fortltle at man kun skulle når man ikke have det gamle pas mere. Og 10 dage senere var det nye pasi vores postkasse, så de har da lavet ordentligt ged i dn hos dig : (


  • #4   13. aug 2008 Ej hvor træls, mit pas er os lige udløbet... men jeg har det heldigvis stadig...

Kommentér på:
hva sker der lige for systemet

Annonce