fonde/legater {{forumTopicSubject}}
Hej babygalleri.
Ja så har vi fået dommen. Vi er jo for nyligt flyttet sammen i et større hus, og var fra SU's side af blevet lovet at jeg sagtens kunne få forsørgerhalløj selvom jeg ikke har adopteret min datter endnu. Nu har de så på det kontor fundet ud af at det ikke er muligt alligevel.
Pga. en genfejl har min kæreste fået tabt arbejdsfortjeneste i 2 år og er så kommet ned på kontanthjælps barsel da hun fødte. Så nu står vi med en su og en kontanthjælp.
er der nogen af jer der kender til legater eller fonde hvor man kan søge?
Vi får ingen tilskud nu udover daginstitution og boligsikring, og sammenlevende børnepenge, så det er sgu noget tyndt at få det til at holde sammen
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 79 Svar: 366
Og det er forsørger-lån, som de har sagt siden august jeg fint kunne få, hvilket vi gik ud fra da vi skulle flytte sammen men det vidste sig så at det er fuldstændig ligemeget om jeg står på fødselspapirer og har adresse samme sted, som de sagde i første omgang, kan stadig ikke søge forsørger lån
Ja men afhængig af engangs ydelsen kan man jo dele det op. Mest for at se mulighederne, for det kører rundt, men der skal vendes hvert en krone, også er der ikke ret meget til lidt ekstra for børnene jo
jun 2010
jun 2010
jun 2010
jun 2010
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
har en veninde som har en roomate boede og hun kan ikk få nogen former for tilskud eller lign. før hendes veninde er flyttet fra adressen...
så får du som enlig forsøger er der da noget galt :s
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Elsker når kommunen fucker op i det hele .. :-S
jun 2010
jan 2018
Følger: 13 Svar: 1
Mvh
fonde/legater