{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Opholdstilladelse i DK? {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Har fået besøg af min kusine fra Rumænien. Hun er stukket af fra hendes kæreste. Da det var hendes eneste valgmulighed for at slippe af med ham. Hendes mor og lillesøster er også taget med hende da de frygtede hans reaktion. Hendes eks er sigøjner og det er bare sådan nogle mennesker man ikke skal rode sig i problemer med. Min kusine stak af fra ham fordi hun måtte ik gå i skole, ha et arbejde, ha venner eller besøge hendes familie..i det hele taget ingenting:( Det eneste hun blev sat til at gøre hele tiden var at vaske, stryge og lave hovedrengøring ved ham og hans forældre. Plus at de proppede alle mulige piller i hende for at dobe hende til ikke at tænke klart.

Problemet er nu af den klamme sigøjner har truet med at når han får fat i hendes mor vil han voldtage og slagte hende og han vil endda dræbe lillesøsteren på KUN 6år!!!! Hele min familie er blevet ringet dernede og blevet spurgt efter hende af dem...og de har endda skrevet fra min kusines msn og givet sig ud for at være hende for at be om telefon nr til mine forældre...de ved også at min kusine har fået lavet pas, og at hun er fjløjet den og den tid og med hvilken flyver. Det hele er noget pis. Jeg frygter min kusines liv, så jeg tør ikke lade hende ta tilbage, for får de først fingrene i hende denne gang vil ingen af os se hende igen.
Hun er som en søster for mig og jeg elsker hende så højt.
Så jeg har tænkt at beholde hende hos mig i nogle måneder, indtil de måske falder til ro de psykopater.

Skal hun have opholdtilladelse eller??
Hvis ja, hvordan søger jeg det til hende??
Hvis jeg skaffer hende et arbejde her i DK må hun være her ligeså meget hun vil eller hvordan er det? håber i kan hjælpe mig, for er helt desperat smiley

Undskyld det blev så langt piger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opholdstilladelse i DK?
Kommentér på:
Opholdstilladelse i DK?

Annonce