{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Endnu en :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Ja her kommer lige endnu en angående julegaver! Puuuha! I know! smiley

Sagen er den at min veninde har 2 børn og jeg selv har 1.. Vi har aftalt at ungerne skal give hinanden julegave i år..
Så kommer problemet.. Hun har sat det beløb der hedder 100kr.. Men det jo også nemt nok for hende, eftersom hun kun skal finde gave til 1.. Og man kan da få en ganske fin gave til 100kr, det ikke det..
Men men men.. Vi skla jo så dele de 100kr i 2.. Så det bliver 50kr til hvert barn..
Hvad pokker skal man købe for sølle 50kr? :S
Er fuldstændig på bar bund.. Gider jo heller ikke komme med engang bras :S


Nogle der kan hjælpe? :s
Børnene er 3½ ca. og 22mdr...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en :)
  • #1   23. nov 2010 Jeg havde bare givet de to unger for 100 kr hver... jeg ville ikke kunne finde noget til en 50'er...

  • #2   23. nov 2010 Jeg havde osse gjort som Katrine siger :o)

  • #3   23. nov 2010 Kan man ikke få søde huer og halstørklæder i H&M til billige penge? Det er da en mulighed. Eller måske bøger. I kvickly har de dvd`er til 50 kr der er alt fra mumitroldene, bamse og kylling, postman per, til de gamle julekalendre.

  • #4   23. nov 2010 jeg havde nok også valgt at gi for 100 til dem hver...

  • #6   23. nov 2010 Problemet.. Eller "problemet" med de 100kr er at det er et beløb min veninde hun har sat netop pga de ikke har råd til mere i år.. Hvilket vi egentlig heller ikke har da jeg skal til at læse i det nye år.. Så der skal virkelig spares.: Desværre..
    Tror heller ikke engang der bliver råd til gaver mellem manden og jeg i år.. Men det så hvad det er.. Jeg kan nu godt undværre, det ikke det.. Men så ser jeg et eller andet sted måske hellere at de der 100kr ekstra kunne gå til vores egen søn i stedetfor så han kunne få en ordenlig gave...
    Ikke fordi 100kr er alverdens penge..
    - Men det er en veninde som jeg har haft et meget tæt forhold til, og også med hendes unger.. Men siden hun har fundet arbejde og sådan.. Så gider hun mig faktisk ikke mere..
    - hun siger endda også selv "ej Pernille vi skal snart finde ud af noget, jeg har jo aldrig tid til dig mere efter jeg har fået arbjede"..
    Og så lader hun den bare ligge der..
    Hun pynter lige på det ved at sige at hun godt er klar over det.. Og det er så bare det...
    Og det værste af det hele.. Hun er faktisk min underbo også.. Altså.. Ja hvor svært kan det være at stikke hovederne sammen når man bor i samme opgang, og endda ovenpå hinanden? Hmmm....

    Måske også derfor jeg kun har lyst til at give for de der 50kr til hver unge.. men igen.. har heller ikke lyst til at komme med noget bras.. Selvom moren siger at jeg bare skal finde noget.. Og at det er ligemeget hvad.. Og hun ser også helst at jeg ikke overskrider de 100kr :S

    Ja undskyld det blev lidt langt smiley


  • #7   23. nov 2010 Argh... Synes det er en træls en! :S

  • #8   23. nov 2010

    kan i så ikke lade hver med at give hinanden de gaver ?
    Så kan i vente og gøre det en anden god gang


  • #9   23. nov 2010 Jackie.. Hun har allerede købt og pakket ind til vores søn... hun venter bare på at komme af med den til os :S

  • #12   23. nov 2010 Men det var også min første tanke..
    Hun spurgte ikke engang.. Hun tog det bare som et selvfølge at de også giver hinanden gaver i år, forde det gjorde de sidste år :S
    - Og så spurgte jeg hende sidste weekend, om hvordand det så ud med gaver i år, og om de skulle give hinanden..
    Og svaret var bare "Jonathans er købt og pakket ind!"...


  • #13   23. nov 2010 Heheh kom igen Tania smiley Fnis smiley
    Ja tror også det ender med en fællesgave så de kan få noget brugbart istedet for..
    Synes bare det er sådan en lidt øv situation at stå i.. Også specielt når vi ikke engang ses mere :S


  • #14   23. nov 2010

    evev smiley

    Men jeg vil os sige bøger det er børn altid glade for smiley


  • #16   23. nov 2010 Hva med at give dem nogle perler.

    Man kan få billige perler i Ikea og plader.

    Ellers findes der jo perler i div afskygninger.

    du kan jo bare slå deres gave sammen, da perler jo kan laves af de fleste aldre.


  • #17   23. nov 2010 fætter BR har tit nogle kasser med 50 kr ting i smiley

    Ellers er der 10'eren der plejer også at være en masse dimsedutter der er gode til børnegaver


  • #19   24. nov 2010 Jackie
    Ja bøger er som regel et stort hit! smiley


    Tania
    Det er en dreng på 31 ca og en pige på 22mdr smiley


    Stine
    Gud ja! Perler... Det er da også super hyggeligt! smiley


    Linda
    Det er deres mor der selv har vlagt at de 100kr skal deles på de to også... :S
    De vil ikke have at der bliver gjort forskel ved at vi giver for f.eks 200kr og de "kun" giver for 100kr... :S


    Tanja
    Er bare bange for at hvis jeg går i 10'eren, at det så bliver noget der hitter et par dage og så er det det :S


    Marijana
    Kunne da være jeg skulle et smut forbi den kære Fætter BR! smiley


    Smuk´sak
    Som sagt før.. Så har deres mor selv valgt at vi også helst kun skal give for max 100kr da hun ikke vil stå i den situation og føle sig "flov" over at de giver for mindre end os :S
    - Men ja.. H&M er da en mulighed! smiley


  • #21   24. nov 2010 har købt til min v enindes børn også, de har fået for 60-70 kr og har fået 2 lækre bluser hver så man kan sagten finde noget til en 50ér det er da bare at holde øjene åbne, måske gå i brugsen og sådan noget der har de da tit tilbud på tøj der skal væk..

  • #23   24. nov 2010 Ja, tror det ender med en fælles gave..
    Ellers tror jeg sgu bare de får tøj... Så er det da ude af verden smiley

    Marijana
    Ja det også en god mulighed! smiley


Kommentér på:
Endnu en :)

Annonce