{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

motion og baby {{forumTopicSubject}}

hey de damer..
synes bare tit jeg læser om at mødre gerne vil komme igang med at tabe lige det sidste... jahh vi kender det vist alle sammen..
jamen jeg vil jo bare snakke godt om SATS. de kører et hold som hedder SATS BABY og det er genialt. barnet er med til træningen og bag efter er der pusleri med de små, enten kommer der sundhedsplejerske eller også kommer der noget andet spændende..

Læs om det her...

SatsBaby
Efterfødselstræning for dig, der for nylig er blevet mor. SatsBaby er en time med enkelte trinkombinationer. Timen afsluttes med effektiv muskeltræning samt naturligvis bækkenbundstræning.

Din baby er altid i fokus og er selvfølgelig mere end velkommen på timen sammen med dig. Træningen kan opstartes tidligst otte uger efter fødslen samt ved accept fra din læge.

Denne time er for dig, der er nybagt mor eller gravid, der ønsker en god blanding af konditions- og muskeltræning i grupper. SatsBaby varer 55 minutter og er én af SATS' koncepttimer med kvartalsvis fastlagt musik og program.

Nu træner jeg selv i sats i Hvidovre og der er det bare super hyggeligt.. der er mad og drikke efter træningen, vel og mærket som centeret betaler for.. så kridt skoene, til dem som bor tæt på en sats og få en prøvetime og se om det er noget for dig..
De har også nogle gange tøjfirmaer ude, fra kendte mærker, hvor der kan handles til rabatpriser...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motion og baby
Kommentér på:
motion og baby

Annonce