{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Syns det er noget rigtig lort! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er bare så deprimeret lige for tiden....

Ved godt at ens liv forandre sig helt når man bliver gravid og skal være mor... Men helt ærligt, havde sku ik lige forudset at jeg skulle til at miste alle mine veninder....

Mine veninder har aldrig tid til mig, og min bedste veninde som jeg altid havde regnet med ville være der for mig, er der bare slet ikke.... kan ikke snakke med hende om noget længere, i hvert fald ikke noget seriøst... Hun har aldrig tid til mig, og mener vi er på hver sit niveau i livet så derfor mener hun at vi ikke har så meget til fælles og sådan, så hun har sagt hun melder sig ud... hvad der helt betyder ander jeg virkelig ikke, men sidder bare og stur tuder lige nu... kan ik frostå hvorfor ens veninder lige pludselig skal smutte på den måde...

da jeg fortalte jeg var gravid, blev de ælle vilde og var sååå glade på vores vegne, men nu er det hele åbenbart lige meget...

De mener det er mig der har ændret mig, og at det er mig der er noget galt med... ved ik om det er fordi jeg måske ik lige går så meget i byen og drikker mere som jeg måske gjorde før, men det er da logisk jeg ikke gør det når jeg er gravid!

Det er bare som om at de eneste der gider mig nu, er de få bekendte jeg har som også selv har børn eller er gravide... misforstå mig ikke, dem er jeg taknemmelig for at snakke med og at jeg har dem... men udover at have børn/være gravid, er det egenglit det eneste jeg har tilfælles med dem.... men det kan bare ik passe jeg skal miste alle mine 'gamle' veninder pga at jeg skal være mor....

er det mig der er helt gal på den eller hva?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syns det er noget rigtig lort!
Kommentér på:
Syns det er noget rigtig lort!

Annonce