{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Bekymret. {{forumTopicSubject}}

Ja her er jeg så igen, med et af mine fantastiske triste indlæg. Er ked af at skulle ødelægge folks humør med min triste stemning, men er simpelthen nødt til at komme ud med nogle ting og mine bekymringer.

Jeg frygter SÅ meget at jeg ikke kan låne pengene til indskuddet til den lejlighed jeg har fundet af ydelsescenteret. Det er det de kalder "engangsbeløb".

Jeg frygter også at jeg heller ikke kan få boligstøtte. har hørt at man ikke kan få boligstøtte når lejligheden er over 85 kvm eller hvad det nu er, men "testen" på borger.dk siger at jeg vil få xxxx kr i boligstøtte. Også selvom jeg har skrevet at den er 90 kvm.
Hvis jeg ikke kan få boligstøtte, så kan jeg heller ikke bo i lejligheden. smiley

Imorgen skal jeg så sende nogle papire til boligforeningen som de så skal udfylde også skal jeg så sende dem til ydelsescenteret.
Jeg har været ude for så meget lort at jeg ikke tror på at det skal lykkedes for mig.

Jeg tror på at gud har givet mig jonathan fordi jeg skal ha noget at leve for, for ellers var jeg her nok ikke mere smiley
Synes virkelig alting er hårdt lige nu. Det er jul, sne, mine veninder har fundet sig en kæreste så føler mig pænt alene smiley

Tror i jeg har en lille bitte chance for at kunne låne de penge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret.
Kommentér på:
Bekymret.

Annonce