Har jeg grund til "bekymring"? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har et lille "problem"..
Sagen er den at vi bor i Ringsted, og jeg arbejder i Haslev (18km væk).
Jeg har altid kørt på scooter på arbejde og min kæreste og børnene har været hjemme imens. Men eftersom jeg er styrtet på scooteren 2 gange indtil videre, tør jeg ikke køre på den, og derfor er min kæreste nogen gange afhængig af at køre mig på job (hvis jeg ik ka nå bussen).
Vi er tit hos mine svigerforældre som bor 2 minutter fra mit arbejde, og hver gang (ca 2 gange om ugen), når jeg ska på arbejde, spørger mine svigerforældre om børnene og min kæreste ikke kommer der og spiser imens jeg er på job.
Det er i og for sig fint nok.
Men det er 2-3 gange om ugen vi er ude hos dem (og sjældent andre).
Tager Bella (på næsten 11 mdr), skade af at være så meget "ude"?
Min kæreste er der altid og hun er jo vant til mine svigerforældre. Men er det for stressende for hende?
Nogengange kører vi/de først hjem kl 22 hvor jeg har fri (max 1 gang om ugen).
Det er ca. hver 2. weekend vi er hos dem allesammen pga mit arbejde.
Har jeg grund til bekymring? Håber i forstår mit spørgsmål.. Er bare forvirret og vil ikke ha hun er stresset osv.
Isaa
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Altså hun brokker sig ikke over det , men stadig?
sep 2008
Men jeg nyder selv at være hjemme efter en stresset uge, så sys jeg det er irriterende at være afhængig af at være hos dem. Det er langt mere stressende ikke at være i ens eget hjem syntes jeg.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
sep 2008
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
sep 2008
Hun falder i søvn i bilen med det samme og i søvn med det samme når vi kommer hjem.. Syntes ikke at hun er påvirket overhovedet.
Men har altid selv sagt at børn ska ha en fast rytme, og det ka man jo ik sige det er ? Eller..
Har jeg grund til "bekymring"?