{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Har jeg grund til "bekymring"? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg har et lille "problem"..
Sagen er den at vi bor i Ringsted, og jeg arbejder i Haslev (18km væk).
Jeg har altid kørt på scooter på arbejde og min kæreste og børnene har været hjemme imens. Men eftersom jeg er styrtet på scooteren 2 gange indtil videre, tør jeg ikke køre på den, og derfor er min kæreste nogen gange afhængig af at køre mig på job (hvis jeg ik ka nå bussen).

Vi er tit hos mine svigerforældre som bor 2 minutter fra mit arbejde, og hver gang (ca 2 gange om ugen), når jeg ska på arbejde, spørger mine svigerforældre om børnene og min kæreste ikke kommer der og spiser imens jeg er på job.

Det er i og for sig fint nok.
Men det er 2-3 gange om ugen vi er ude hos dem (og sjældent andre).
Tager Bella (på næsten 11 mdr), skade af at være så meget "ude"?
Min kæreste er der altid og hun er jo vant til mine svigerforældre. Men er det for stressende for hende?
Nogengange kører vi/de først hjem kl 22 hvor jeg har fri (max 1 gang om ugen).
Det er ca. hver 2. weekend vi er hos dem allesammen pga mit arbejde.

Har jeg grund til bekymring? Håber i forstår mit spørgsmål.. Er bare forvirret og vil ikke ha hun er stresset osv.


Isaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg grund til "bekymring"?
  • #2   6. dec 2010 Altså hun er i en STOR tand-periode, så hun er tit pylret osv.. Men det er hun jo os herhjemme. Hun hygger sig uden tvivl når vi er der, men det er bare det der med at blive pakket ind og ud af en bil osv jeg er bekymret for smiley og det med at blive lagt til at sove et sted, taget op igen, ud i en kold bil, ud af bilen og op i sin egen seng..
    Altså hun brokker sig ikke over det , men stadig?


  • #3   6. dec 2010 Og ja, er osse glad for at de holder så meget af os og der altid er plads til os osv.
    Men jeg nyder selv at være hjemme efter en stresset uge, så sys jeg det er irriterende at være afhængig af at være hos dem. Det er langt mere stressende ikke at være i ens eget hjem syntes jeg.


  • #4   6. dec 2010 ej det tror jeg absolut ikke hun tager skade af, det bliver vel lidt af hendes hver dag og rutine, og hvor er det da bare dejligt at de kan hygge sig så meget med dem :o)

  • #5   6. dec 2010 Sabrina - Det har du ret i.. Sådan havde jeg egentlig aldrig set på det smiley

  • #6   6. dec 2010 Isaa: jeg og min bror blev passet rigtig meget af min mormor og morfar da vi var små fordi min far var tjener og min mor var på aftenhold og nu var vi selvfølgeligt meget ældre men det vi var så meget sammen med dem har da gjort at jeg bare har alletiders forhold til dem, :o)

  • #7   6. dec 2010 Linda - Det har os kun stået på i en månedes tid.
    Hun falder i søvn i bilen med det samme og i søvn med det samme når vi kommer hjem.. Syntes ikke at hun er påvirket overhovedet.
    Men har altid selv sagt at børn ska ha en fast rytme, og det ka man jo ik sige det er ? Eller..


Kommentér på:
Har jeg grund til "bekymring"?

Annonce