Hvad mener i? {{forumTopicSubject}}
jeg er på ppiller. Jeg har dog følt mig lidt anderledes i kroppen. jeg har de seneste par uger fået en del bumser(Jeg har eller bare en så ren hud!:( Øv) jeg får konstant sure opstød. Mit tis lukter anderledes(yes i know it's wierd)
Men jeg tog en test igår for at være på den sikre side. jeg fik min mens sidste ppille stop som normalt er igennem 3/4 af den næste pakke. Testen viste negativt men det ville også være ret tidligt at teste positivt, jamen generelt meget tidlig hvis det nu skulle være graviditets symptomer eller??
Nu til det mest mærkelige. Jeg har pletblødt idag. Ja imens jeg spiser mine piller! Det er bare aldrig sket før normal er det bare når jeg har min mens og så bløder jeg som en syndflod de første to dage. Så denne pletblødning kommer meget uventet. Jeg ringer nok til lægen hvis det fortsætter. Men nogle der har prøvet noget lignende?
jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jan 2009
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jan 2009
Men det kan jo godt tænkes at det hormonerne med ppillerne der spiller mig et pus i stedet.. ser bare frem til om et par uger når min mens kommer, så det kan blive be eller afkræftet;)
Jeg havde ellers lige fået ro på med en negativ test, men så kommer der en dum blødning midt i det hele og gør mig rundt på gulvet igen:P
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
Hvad mener i?