{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

iihh LORTE hus... :o {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste fandt det sødeste lille hus med dejlig have at leje i slutningen af september og endda billigere end den lejlighed vi boede i før, alt var bare super vi fik flyttet og elskede det bare, hundene elskede at kunne komme ud og tumle i haven, der er dejlig stort værelse til prinsessen....
Efter vi har boet her i nogle mdr er der bare kommet SÅ mange problemer sys jeg smiley
først var der problemer med strømmen gik konstant, og vores vaskemaskine og tørretumbler kunne ikke køre samtidig med noget andet overhovedet før strømmen gik, nå så fik vi kigget på strømmen og fik det lavet, så stod både vaskemaskine og tørretumbler af smiley suk suk... nå så begyndte strømmen pludselig at drille igen og endte med vi igen fik en elektrikker ud, og han fik så lavet noget af det, men ikke det hele han skal komme igen efter jul smiley så gik vores toilet i styker og kunne ikke laves, vi gik i 14 dage og ventede på et nyt toilet da det endelig kom så finder vi ud af et af vores vandrør er frostsprunget så nu har vi ingen vand smiley så finder min kæreste og hans far det mulige sted hvor problemet er og det var lige ude på terassen den skulle bare lige brækkes op og så skiftes et rør så var det alt fint igen..men NEJ... så kiggede de andre steder og det viser sig så det er på badeværelset der er sprunget et rør, skønt nu er de godt igang med at brække badeværelset op for at vi kan få skiftet det rør... så nu skal vi gå det næste stykke tid uden badeværelse smiley suk suk suk.. hvor er jeg dog træt af det hus her lige pt smiley

ih måtte lige ud med mit brok lidt... suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iihh LORTE hus... :o
  • #1   18. dec 2010 Det er bare om at gå til udlejer, da det er ham som har ansvaret for at det hele virker, men mindre der er anført noget andet i jeres lejekontrakt..

Det er surt og selvfølgelig skal det fungere, er selv udlejer, da jeg har et dobbelthus hvor vi selv bor i halvdelen.. I den anden lejlighed gik det hele også på en gang (vaskemaskine, fryser, køleskab, vandrør i badeværelset mm) men det er bare hvad man må tage med som udlejer så derfor skal I kræve det bliver lavet og det indenfor rimlighedens grænser...

• #2   18. dec 2010 Vaskemaskine og tørretumbler er vores eget da det ikke er med i lejemålet så det måtte vi selv sørge for, udlejer har sørget for strømmen er blevet lavet han er desværre bare en der springer over hvor gæret er lavest smiley men ja efter en del sure opkald fra mig kom en elektrikker ud og fik det lavet eller noget af det lavet, han blev glad da min kæreste og hans far er handymænd og selv kunne lave røret så skulle han nok sørge for der kommer nogle og laver badeværelset igen når de er færdige, det eneste der er vild øv er jo så at det er lige op til jul, ved jo ikke om han har mulighed for at få nogle ud der kan lave det her inden jul... men håber godt nok...

• #3   18. dec 2010 Din udlejer skulle gerne have en forsikring som skulle dække vandrøret, vi fik lavet nyt badeværelse og betalte kun en brøkdel af det pga. vi havde forsikring på rør.

Vi har aå alle hvidevarer mm. med i lejemålet så dermed også vores ansvar det virker, dog kan man tale om at der er "hærværk" men der skal meget itl før det går igennem..

Han skal til enhver tid kunne dokumentere at den el installation som er i jeres hus er ansvarlig og kan også trække noget af elektrikkerens regning fra på hans opgørelse til told og skat, da det er tale om forbedringer..

Vi fik lavet helt nyt badeværelse på 2 dage, da man som familie ikke kan leve med noget som er defekt og derfor bør jeres også ordnes før jul...

• #4   18. dec 2010 Kærestens far ringer til vores udlejer her om lidt og siger han skal sende en ud og lave badeværelset mandag, da vi jo ikke kan gå uden vand, og de vist ikke kan skifte røret alligevel, så håber da der kommer en vvs mand mandag, men igen så ska gulvet jo også lige laves igen og sådan, det hele er brækket op der ude.. men håber virkelig det kan nå at blive lavet inden jul, nu har vi heldigvis fået lov at låne bad og toilet inde ved naboen som er et forsamlingshus så det er lækkert nok, bare trælst at skulle rende ud hver gang man skal på toilet... og rigtig øv når jeg altid skal op og tisse om natten smiley men håber virkelig ordsproget "Det skal være skidt før det bliver godt" passer her, for så må det da blive rigtig godt snart

• #5   18. dec 2010 Det skal nok blive godt, bare hold på de rettigheder i har uanset hvad jeres udlejer så siger...

Vi ser sådan på det som udlejere at vores lejere skal have et hjem de kan fungere i, så indenfor de sidste 3 år har de fået:
    Nyt køleskab
    Ny fryser
    Ny vaskemaskine
    Ny emhætte
    Ny kogeplade og ovn
    Ny brædeovn
    Nyt badeværelse (forsikring)
    Nyt hegn i gårdhaven

Ja og kommer der andet så skal det selvfølgelig ordnes, for er ikke hensigtsmæssigt at bo i noget som ikke fungere og det er altså os som udlejere at det fungere og er sikkert..

Men krydser fingre for jer.

• #6   18. dec 2010 Vores udlejer er så okay nok til at få tingene lavet hvis man holder ham i ilden, og der er jeg heldigvis ganske go stædig til det.. (:
    men vores udlejer ringer efter en vvs mand mandag så det er altid noget så håber jeg bare han kommer mandag eller tirsdag så det kan laves og så kommer resten forhåbentlig også hurtigt nok (: Håber jeg...
    har bare været så træt af det her hus på det sidste, specielt fordi det er svært for at komme i bad.. men håber bare når det er lavet at så er det godt... for er virkelig glad for at bo her udover alle de problemer der lige har været..

• #7   18. dec 2010 Hvis i er gået igang med at brække badeværelset om, UDEN Udlejers tilladelse, så er i altså på røven, for at sige det rent ud.
    I må ALDRIG lave noget af den slags uden udlejer er inde over det, skriftligt.
    I risikere selv at skulle betale for hele lortet + lidt til smiley

Det kan være en sød udlejer i har, men hvis ikke og personen kender loven så, ja smiley

• #8   18. dec 2010 ja det ved jeg godt at vi skal have udlejers accept og det har vi også ellers havde vi aldrig gjort det (: han er helt klart med på den, og er glad for han har sparet at skulle betale en entrepenør for at komme og gøre det så den er helt okay med ham.. nu må vi vente til mandag til der skal komme en vvs mand og så må vi tage den derfra (:

• #9   18. dec 2010 Øv hvor surt det lyder nøjagtigt som det hus vi flyttede fra her for 6 måneder siden.. smiley

• #10   18. dec 2010 Okaay... ja huset her har stået tomt i vildt lang tid pga tidligere lejer blev indlagt og var her ikke i 3 eller 4 mdr før han blev smidt ud... også det min kæreste siger at det skal jeg huske og tænke på og at det er et gammelt hus, osv... men jaah er bare måske lidt en brok røv men nøøjj hvor har det været trælst at det skal være sådan ville så gerne det lille dejlige hus bare virkede (:

Kommentér på:
iihh LORTE hus... :o

Annonce