7. jul 2010 Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
iihh LORTE hus... :o {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste fandt det sødeste lille hus med dejlig have at leje i slutningen af september og endda billigere end den lejlighed vi boede i før, alt var bare super vi fik flyttet og elskede det bare, hundene elskede at kunne komme ud og tumle i haven, der er dejlig stort værelse til prinsessen....
Efter vi har boet her i nogle mdr er der bare kommet SÅ mange problemer sys jeg
først var der problemer med strømmen gik konstant, og vores vaskemaskine og tørretumbler kunne ikke køre samtidig med noget andet overhovedet før strømmen gik, nå så fik vi kigget på strømmen og fik det lavet, så stod både vaskemaskine og tørretumbler af suk suk... nå så begyndte strømmen pludselig at drille igen og endte med vi igen fik en elektrikker ud, og han fik så lavet noget af det, men ikke det hele han skal komme igen efter jul så gik vores toilet i styker og kunne ikke laves, vi gik i 14 dage og ventede på et nyt toilet da det endelig kom så finder vi ud af et af vores vandrør er frostsprunget så nu har vi ingen vand så finder min kæreste og hans far det mulige sted hvor problemet er og det var lige ude på terassen den skulle bare lige brækkes op og så skiftes et rør så var det alt fint igen..men NEJ... så kiggede de andre steder og det viser sig så det er på badeværelset der er sprunget et rør, skønt nu er de godt igang med at brække badeværelset op for at vi kan få skiftet det rør... så nu skal vi gå det næste stykke tid uden badeværelse suk suk suk.. hvor er jeg dog træt af det hus her lige pt
ih måtte lige ud med mit brok lidt... suk
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Det er surt og selvfølgelig skal det fungere, er selv udlejer, da jeg har et dobbelthus hvor vi selv bor i halvdelen.. I den anden lejlighed gik det hele også på en gang (vaskemaskine, fryser, køleskab, vandrør i badeværelset mm) men det er bare hvad man må tage med som udlejer så derfor skal I kræve det bliver lavet og det indenfor rimlighedens grænser...
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
okt 2010
Vi har aå alle hvidevarer mm. med i lejemålet så dermed også vores ansvar det virker, dog kan man tale om at der er "hærværk" men der skal meget itl før det går igennem..
Han skal til enhver tid kunne dokumentere at den el installation som er i jeres hus er ansvarlig og kan også trække noget af elektrikkerens regning fra på hans opgørelse til told og skat, da det er tale om forbedringer..
Vi fik lavet helt nyt badeværelse på 2 dage, da man som familie ikke kan leve med noget som er defekt og derfor bør jeres også ordnes før jul...
jul 2010
okt 2010
Vi ser sådan på det som udlejere at vores lejere skal have et hjem de kan fungere i, så indenfor de sidste 3 år har de fået:
Nyt køleskab
Ny fryser
Ny vaskemaskine
Ny emhætte
Ny kogeplade og ovn
Ny brædeovn
Nyt badeværelse (forsikring)
Nyt hegn i gårdhaven
Ja og kommer der andet så skal det selvfølgelig ordnes, for er ikke hensigtsmæssigt at bo i noget som ikke fungere og det er altså os som udlejere at det fungere og er sikkert..
Men krydser fingre for jer.
jul 2010
men vores udlejer ringer efter en vvs mand mandag så det er altid noget så håber jeg bare han kommer mandag eller tirsdag så det kan laves og så kommer resten forhåbentlig også hurtigt nok (: Håber jeg...
har bare været så træt af det her hus på det sidste, specielt fordi det er svært for at komme i bad.. men håber bare når det er lavet at så er det godt... for er virkelig glad for at bo her udover alle de problemer der lige har været..
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
I må ALDRIG lave noget af den slags uden udlejer er inde over det, skriftligt.
I risikere selv at skulle betale for hele lortet + lidt til
Det kan være en sød udlejer i har, men hvis ikke og personen kender loven så, ja
jul 2010
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
jul 2010
iihh LORTE hus... :o