{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Værste jul nogensinde ! langt {{forumTopicSubject}}

ja jeg sidder her med så mange frustationer, over hva der er sket igår og inat, og det eneste sted jeg kan tænke på at komme ud med det er her, hvor ingen af min familie medlemer er !! så håber ikke i bliver sure over mit udbrud!

men ja min bror er ikke den hurtigste kniv i skuffen, og det er sjældt vi ser ham ! men han plejer at kommer hver jul hos min mor, så vi viste han ville komme iår igen ! når men som sagt er han ikke skide hurtig, men iår snakkede ham om at komme tidligt, omkring D.22 hvilket vi enlig ikke var skide glade for, men vi tænkte at det var ok.. når men 22 kom han ikke, han ringede om morgen og sagde at han ville komme D.23 senest om aften.. vi venter så hele D.23 på at han kommer, og ringer til ham om aften, hvor han så siger at han ikke havde nogen penge, så han havde brugt dagen på at lede efter penge til billetten så han ville kommer D.24 om morgen.. fint nok, tænkte vi. hele D.24 om morgen kan vi ikke få fat i ham, hvilket er meget normalt da han sover meget, men vi blev mere og mere irreteret over ikke at vide hvornår han kom, så vi kunne sætte mad osv over.. når men kl. bliver 14 da han endelig gider tage mobil og ringe og sige at han tog afsted nu ! fint nok. han ringer så kl. 15 og siger at han først er taget afsted nu, på dette tidspunkt er vi godt gale over hele siduationen ! han kommer så endelig med toget kl.16.30.. ja fint nok, problemet kommer så da han når til holbæk st, og finder ud af at han har misset toget og det næste kørte først 22.30 FEDT !!! kl. er nu 20 smiley når men han får taget taget en taxa sammen med andre som skulle afsted fra stationen også, men da han jo ikke har nogen penge, så må han bare stå af der vores de skulle hen, og så måtte vi hente ham, hvilket vi ikke var glade for pga vejret. det går fint ud og hente ham men på vej hjem sidder vi self. fast. vi begynder at gå hjem og når da også hjem, kl. 22.30 er vi hjemme igen.. vi spiser så mad og går i seng, der er juleaften officielt ødelagt pga min bror !!!

her til morgen for vi så et sødt lille opkald hvor vi får afvide at der har været indbrud i vores bil !! fanme om de ikke har smadret 2 ruder for at stjæle SODAVAND smiley hva fanden tænker folk på ?????

så jeg har offcielt har min værste jul nogensinde.. står nu med en bil som kommer til at koste kassen at lave smiley

ja vi har forsinkring men vi har ikke haft råd til den dyre som dækker tyveri, vi har kun den lovpligtige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værste jul nogensinde ! langt
  • tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #1   25. dec 2010 om jeg begriber hvorfor man lader folk ødelægge sin jul. Kunne i ikke bare have holdt jeres jul, og så var han dukket op når han gjorde, og gjorde han det ikke, hvad så?

Jeg havde altså ikke ladet mig hive rundt i manegen på den måde!

• #2   25. dec 2010 fordi der var ingen muligheder, vi havde tjekket alt, busser tog alt ..

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #4   25. dec 2010 malene det er da virkelig ikke jeres opgave at tjekke noget som helst!

Her var der blevet holdt jul som vanligt med dem der kunne indfinde sig

• #5   25. dec 2010 nej det er helt sikkert slut ! jeg mistede min far for et par år siden og min mor prøver hvert år at gøre julen noget specielt hvert år, så hun er bare super ked over at det hele endte sådan her smiley

• #7   25. dec 2010 tja havde det været min bror havde jeg gjort alt hvad jeg kunne for at hente ham og komme hjem med ham. Jeg har mistet en bror og min anden bror betyder alt. Det havde ikkee kunne ødelægge min jul at det var sket sådan, for hvis det var kunne i jo bare have ladet være med at køre efter ham smiley .. og i har selv klaget over at det har været trælst at han ikke kom den ene dag osv. og det havde sku været ligegyldigt med sneen, for det var der også d. 22 og 23.
    - bare det min bror ville komme ville betyde alt for mig smiley

• #8   25. dec 2010 Maja, ja vi gjorde jo også alt vi kunne får at hente ham, men han havde muligheden for at komme helt hertil uden vi skulle ud og køre, hvis han var taget afsted tidligere.. min mor er ikke ung mere og kan simpelthen ikke lide at køre i det her vejr og det VED han !! for mig virker det som om at han kun tænker på sig selv i den her siduation, han gad ikke lige tage afsted før, fordi han lige skulle sove !

• #9   25. dec 2010 gad sku heller ikke tage afsted hvis min familie sagde jeg ikke var den hurtigste kniv i skuffen osv. det kan godt være at du ikke har sagt det til ham, men tro mig man kan sagtens mærke det? og han har sku nok ikke syntes det var skide skægt at det skulle ende sådan, det var nok heller ikke hans mening.

Kommentér på:
Værste jul nogensinde ! langt

Annonce