{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

fortæl om dit bryllup {{forumTopicSubject}}

Martin friede til mig juleaften.
Så nu flyver tankerne og vi snakker om hvad vi har lyst til.

Det løber jo hurtigt op. Så ville høre om nogle har lyst til at fortælle om deres bryllup.
Hvordan holdt I det? Hvor mange gæster?
Købte du eller lejede kjolen?
Hvad for noget mad fik I?
Var I på bryllupsrejse?
Var der levende musik og hvordan kom i til of fra kirken?

Fortæl fortæl og lad mig blive inspireret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortæl om dit bryllup
  • #1   26. dec 2010 ÅÅrh jeg følger så meget med her.... MIn kæreste friede også til mig juleaftensdag. Total kliche, og jeg elsker det. *g* Og tillykke med det.

  • #2   26. dec 2010 Er desværre ikke så heldig som jer.. men stort tillykke:)

  • #4   26. dec 2010 Vi blev gift 4april 2009.
    Vi var 180 mennesker, holdte det i et stort lokale med plads til 300 i Valby. Vi blev viet i Hellerup kirke og kørt derfra ud og tage billeder pg videre til festen, vi blev kørt i en mecedes et eller andet:) vi havde prof fotograf og film mand på hele dagen, og det har klart været det værd, vi har billeder kg film af sæt og alle.. Jeg fik speciel syet min kjor, men måtte syes ud, da jeg var blevet gravid:)


  • #5   26. dec 2010 Blev gift d. 5/7-2008 i kirke. Vi lejede et stort sommerhus med gildesal og så var der mulighed for overnatning til dem der kom langvejs fra, vi var 62 til festen. Maden bestilte vi ude og bryllupskagen havde min svigermor og hendes søster lavet. Min kjole fandt jeg på tilbud sat ned fra 9000 til 2500 så det var lidt at et kup *S* Jeg havde 3 brudepiger og en brudesvend. Min svigerinde havde sørget for kørsel (hestevogn) fra kirken til stedet vi skulle fotograferes (uden vi vidste noget). Vi havde en til at spille under maden og brudevalsen, og derefter havde vi et anlæg og masser dansemusik. Ringene købte vi på nettet. Borddekorationerne fik vi i gave af en god ven af familien.

    (Det var egentlig meningen at vi skulle ha været viet på rådhuset og havde bestilt tid, og så skulle vi lige være de nærmeste til spisning bagefter. Men da vi skulle ud og kigge på kjole havde svigermor og jeg sendt min mand ned i byen, for han skulle jo ikke se kjolen. Kunne så ikke li nogen af de almindelige festkjoler jeg prøvede og endte så med at prøve en brudekjole og den var bare perfekt. Så vi blev hurtigt enige om at sådan en kjole krævede en kirke. Så svigermor ringede efter min mand og sagde at han godt måtte komme op og se mig, for vi skulle jo ha ham overtalt. Han kom ind i butikken og da han så mig fik han tårer i øjnene og da hun så spurgte om vi ikke skulle vies i kirken istedet, svarede han bare "jo". Så det gik fra rådhusbryllup til stort kirkebryllup *S*)

    Ja det blev vist lidt langt, men det er svært og stoppe når det drejer sig om ens bryllup..

    Tillykke med det, det blir en dag du ALDRIG glemmer *S*


  • #6   27. dec 2010 wishful- jeg synes jeres bryllup lyder meget fint.

    Julie- Jeg tror vores bliver noget i stil med jeres.

    Jeg har hverken råd eller behov for en kæmpe fest. Jeg forestiller mig den nærmeste familie og et vennepar.
    Ved ikke rigtig med festen, men martin spurgte om vi skulle nøjes med reception og det synes jeg ikke. Tror man fortryder ikke at holde en fest.

    Jeg vil gerne finde et godt sted, aner ikke hvor det er smiley Og så få noget god mad. Ved ikke om vi sparer musikken og rejsen væk. Vil da gerne rejse hvis der bliver råd.
    Jeg vil have en flot kjole, det har man trods alt drømt om hele ens liv. Ved ikke med transporten. Men min kæreste er fotograf og kender en vi måske kan få til at tage gratis smiley

    Men vi skal i kirken. Det er helt sikkert.
    Jeg er lidt bekymret for hvornår vi dog får råd til det her. Martin forslog til efteråret, da vi begge elsker efterårsfarverne. Men nu må vi se om det kan lade sig gøre økonomisk.


  • #7   27. dec 2010 i må også godt afsløre hvor mange penge det løber op i

  • #8   27. dec 2010 Vores bryllup kostede 50.000.. Syntes ikke det er så vildt endda *S*

  • #9   29. dec 2010 Vi blev gift d. 5-9-09, ca en måned før termin med prinsessen.. Så det blev ikke til en hvis flot brudekjole (De kjoler til gravide er vanvittig dyre) hihi.. Men fandt mig en rigtig flot kjole i guld, som bare sad så flot trods den store mave..

    Vi blev viet på rådhuset med hele familien og venner som vidner, Bagefter hentede min far os i hans Americaner bil, og vi blev kørt til fotograf (Mine forældres brullypsgave), hvor vi fik taget de flotteste billder, både som bryllups men hun tog også billeder som viste graviditeten fra den gode side :o)

    Så blev vi kørt hjem til os selv hvor der var dækket suuuper flot op, og der var lækker mad i lange baner som var bestilt, og en rigtig flot bryllups kage som mikkels søster faktisk havde lavet, med skønne marcipan roser(kunne ikke se det ikke var fra en proffesionel).. Så fik vi danset brudevals og det der hører til, henad aftenen var mig og min tykke krop træt, så da gæsterne gik hjem gik vi i seng smiley Kunne ikke have ønsket mig en bedre dag, da det var så hyggeligt og intimt fordi der kun var familie og de tætte venner smiley


  • #10   29. dec 2010 Tror vores højst løb op i 8000kr :o)

    Mikkel havde friet til mig et halvt år inde, men uden vi havde fastsat dato. Så det var en smule spontant at det skulle være inden prinsessen kom, og vi ville hellere spare på vores bryllup for alle de ting vi manglende til prinsessen var iorden..


Kommentér på:
fortæl om dit bryllup

Annonce