{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Hvor stor en betydning ? (lang) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har siddet og tænkt lidt ..

Hvor stor en betydning har jeres bryster for jer ?
Altså med hensyn til jeres selvtillid osv. ?

For mig har de en meget stor betydning .
Vi (kvinderne i min familie) har alle arvet den skavank (eller hvad man nu skal kalde det) at vi i det ene bryst har for lidt brystvæv . Dette gør at det ene bryst er større end det andet . Og vi snakker ikke kun en lille smule forskel . Vi snakker flere str. i forskel.

Min søster har derfor gået så langt at hun har fået lavet det mindste af hendes bryster større . Hun havde hele 200 ml i forskel.

Mine bryster har altid betydet meget for min selvtillid . Jeg var den første som udviklede mig i min folkeskole (Fik meget store bryster allerede i 2. kl.) så der har altid været en del fokous på dem .
Da jeg fik p-piller voksede de det bryster normalt vokser på et år , på blot én måned . Hvilket var meget smertefuldt . Det har så vist sig at jeg ikke kan tåle nogen form for p-piller overhovedet .

Efter jeg kom væk fra de her piller er der blevet endnu større forskel på mine bryster .
Fik afvide på sygehuset at amningen nok ville gøre dem "normale" igen . Det har derimod gjort det værrer .
Har nu et bryst på str. med en håndbold og et andet på str. med en appelsin .

Hvis det var dig , ville du så gå så langt og få en operation ?
Eller ville det slet ikke påvirke dig på nogen måde med sådan en forskel ?

Det er nu 6 uger siden jeg fødte . Hvor lang tid tror i der skal gå før lægerne vil lave sådan en operation på mig hvis jeg nu ender med at vælge det ?

Undskyld det blev så langt ..

Ninna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor stor en betydning ? (lang)
  • #1   10. jan 2011 Mine bryster betyder osse rigtig meget for mig. Jeg bruger en stor G, og har smerter i nakke og ryg pga af det. Er blevet tilbudt operationen af min læge, men jeg vil ikke have den fuldført før jeg har fået de børn jeg skal ha. Kan godt se mig selv i spejlet, men er lidt "sky" over for min kæreste, når det kommer til brysterne.

• #3   10. jan 2011 jeg ville gøre det , hvis det ødelagde mit selværd og det påvirker jo tydeligvis det så jeg kan ikke så hvorfor du ikke skulle få det gjordt, det handler om at have det rigtig godt med sig selv! smiley

• #4   10. jan 2011 jeg ville klart lave dem.

jeg skal lige ha et barn nr to, også skal jeg ha lavet mave og bryster. normalt bruger jeg h, men under graviditet og amning dobelt jj.
    og fordi de jo har været såå store under graviditet og amning, sidder de jo ikk så pænt mere. og der påvirker mig da klart. føler mig ikk så fræk og lækker mere.

gør det nok heller ikk bedre at jeg under graviditet sprang noget i maven, så den kan bare ikk trække sig sammen fra navlen og ned. har undskyld mig, en klam hudflad hængende ned over starten af missen.

jeg glæder mig til jeg har fået en mere og kan få lavet mave og bryster.

jeg ville vente til 9 mdr efter fødsel. så kroppen er faldet helt på plads.

• #6   10. jan 2011 tja der er jeg nok af en anden støbning. har ikke grimme bryster, men kan ikke se hvad jeg skal bruge de to fedt klumper til andet end når jeg skal have børn smiley hehe .. ja, jeg er mærkelig smiley

• #7   10. jan 2011 Det betyder rigtig meget for mig ..
    Når jeg har fået de børn jeg skal ha' vil jeg helt sikkert have lavet mine.

• #10   10. jan 2011 ja jeg er da glad for mine og jeg ved da os de bliver lidt anderledes efter amning osv. men altså ja jeg tror ikk jeg vil få dem lavet eller noget fordi ja pengene er der ikk og så har jeg aldrig haft kæmpe bryster eller mini bryster - de ligger lige i midten og sidder oki.. men nu må vi se hvordan de kommer til at se ud efter babyerne har været der *G*

• #11   10. jan 2011 Glemte lige at sige at jeg ikke ammer mere og hvis jeg skal have operationen så er det ikke mig selv men staten (mener jeg at det hedder) som kommer til at betale ..

Men tusind tak for alle jeres svar . Rart at vide at jeg ikke er den eneste som har det sådan . smiley

Kommentér på:
Hvor stor en betydning ? (lang)

Annonce