PCO {{forumTopicSubject}}
Kunne rigtig godt tænke mig at høre fra piger med PCO, hvordan det påvirker jeres hverdag og hvordan det er at leve med..
Hvor svært/nemt har i haft ved at blive gravid og hvordan (naturligt eller behandling)
Jeg var til lægen idag fordi min mens er gået 3 uger over, hvilket jeg ikke har prøvet før.. har aldrig haft realmæssig mens, men næsten + - et par dage..
da jeg også har haft eget urenhud og har problem med min vægt, mente hun at det er PCO..
har fået henvisning til gyn, så jeg skal have ringet og bestilt tid.. er bare super nervøs for at det er det
´
Jeg prøver ikke at blive gravid lige nu, men jeg ønsker et barn i fremtiden, derfor ville jeg lige lave en tråd om det.. Håber på at der er nogen som kan svare..
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 117
Jeg har PCO.. Og jeg fik det konstateret fordi min mens var udebleven i 1 år..
Det var en rigtig rigtig hård "dom" at få.. det er rigtig svært for mig at leve med, men vi prøver så vidt muligt at spise PCO venligt, og jeg dyrker sport osv..
Har stadig ikke fået min mens, og det er snart 1½ år siden jeg sidst så den ;s..
Det er også rigtig hårdt at se på veninder der bliver gravide, med "ups'er" når man selv prøver, og der bare ingenting sker ..
Så jeg har RIGTIG svært ved det!!
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Vi fik hjælp til at blive gravide - først 3 INS og så reagensglas - vi fik taget æg ud og sat op - blev gravid ved første omgang reagensglas
men altså min mens var i sin egen verden - den kunne komme 1 uge for sent eller 2 mdr.. så man viste aldrig..
okt 2010
okt 2010
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 138
vi har forsøgt i 3 år, og ingen resultatere endnu..
jeg sys ikke jeg lægger mærke til det i dagligdagen..
vi er sendt videre nu til en fersilitet klinik, også tager vi den lidt derfra..
PCO