867 visninger
|
Oprettet:
Vinterferie - hjælp hvor? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Ja, som overskriften siger, så mangler vi at finde ud af hvor vores ferie skal holdes i uge 7 - så måske nogen har nogen gode steder der kan anbefales?
Feriecenter - danland osv. - Der skal gerne være nogle gode legefaciliteter - varmt badeland - til en rimelig pris ? Helst jylland eller fyn....
Vi har også overvejet et pool-sommerhus, men.... er det ikke vildt dyrt i strøm/varme på denne årstid:)?
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 84
Lalandia i Billund er helt sikkert et kæmpe hit her:) - men der var vi i sidste ferie og vi ville finde noget til en lidt billigere pris i denne ferie - Lalandia koster alligevel lidt over 14.000,- for det billigste hus til os
Fanø badeland har jeg sidst været da jeg var barn:) - er det ok - varmt badeland? Vi har nemlig for kort tid siden været i et danland, hvor der bare var så kold luft/vand at det ikke var for små børn synes jeg:)
Håber du har det godt:)
mar 2008
Søger mest efter overnatningssteder såsom danland - feriecenter osv. Kunne bare være fint, hvis nogen har prøvet et af stederne og kan fortælle det er lækkert:)
Vi har selv været en del af de steder i og synes der er stor forskel på om de er gode:) så kunne jo være fedt hvis andre har nogle gode erfaringer.....
apr 2008
http://www.seawest.dk/
mar 2008
Camille - Vi er 5 ialt og jo prisen for 1 uge i Lalandia er præcis kr. 14.315,- for os - vi har været der i 2010 og det er ret dyrt - men specielt i "høj-sæsoner". Så kan vi næsten rejse sydpå til samme penge:)
Mener Lalandia i Rødby er en del billigere, men det er lidt langt væk fra os og vi har også været der et par gange - så ville prøve noget nyt:)
apr 2008
Havde det ikk været fordi mine forældre bor så tæt på, så havde det klart været et sted jeg ville tage hen på ferie..
mar 2008
Altså jeg vil sige det i Billund er noget flottere i badelandet/legelandet/husene og alt er jo nyt. Men synes også at det i Rødby er hyggeligt - og så har de jo skøjtebane. Men der er helt klart forskel:)
Vinterferie - hjælp hvor?