Frustreret... {{forumTopicSubject}}
Jeg er så frustreret, jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre...
Jeg har vildt lyst til at få en lille, men min kæreste mener ikke at det skal være lige foreløblig. Jeg er 25 og han er 28, vi har et kanon godt forhold som har varet i 2 år. Jeg elsker ham virkelig meget, og ønsker ikke at presse ham til noget som helst mht baby. Men jeg kan jo ikke ignorere mine følelser, jeg tænker konstant på hvordan det ville være at være gravid og have en lille.
Jeg stoppede på p-piller d 31/12 da jeg har forhøjet risiko for brystkræft og det forhøjer p-pillerne yderligere. Siden jeg stoppede på p-piller har jeg ødelagt vores sexliv, min kæreste ikke har ville noget før han fik købt kondomer, da han er ret bange for at jeg skal blive gravid. Da vi så fik kondomerne, så mister jeg total lysten når han tager et på... Jeg føler mig nærmest giftig og kommer til at tænke på, at min kæreste er bange for at jeg bliver gravid, og det dermed må være en forfærdelig ting for ham... Jeg bliver så knust, og mister lysten...
Hvad sker der? Skal jeg bare tage et koldt bad og tage mig sammen, eller findes der andre derude der kan følge mig?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men måske din kæreste ikk er klar til det...
Jo mere du tænker over det jo mere vil du have det barn..
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 101
Det er da en idé jeg vil prøve, vi været ude og se på hus en hel del gange, vi ser klart at vi skal være sammen resten af vores liv, og vi snakker tit om fremtiden. Men aldrig om børn... Hans eks plagede ham konstant om at få børn, og han havde en mistanke om at hun prøvede på at snyde ham til at gøre hende gravid. Og dette har han givet klart udtryk for at han bestemt ikke bryder sig om, og med rette! Så jeg vil jo heller ikke presse ham til det... Baby er lidt tabu herhjemme, han bryder sig ikke om at tale om det, og jeg er bange for at virke pressende... Dybt suk! Jeg føler jeg sidder fast her...
jan 2011
Jeg ville så gerne have ham til at forstå mig, men han virker bare som om at det ikke er noget der skal tages seriøst det her. Sidst jeg tog snakken med ham, sagde jeg, at jeg jo egentlig giver ham lidt en "kærlighedserklæring" ved at sige, at jeg ønsker at få hans børn. Da jeg jo er bundet til ham resten af vores liv. Ved godt at vi ikke kan garantere at blive sammen, men hvis vi har børn sammen, så vil vi altid være bundet til hinanden på det punkt. Da jeg sagde det, var det som om han er blevet mere kærlig overfor mig. Men når denne tanke ikke er gengældt fra hans side, så er det bare svært at være glad og tage i mod...
sep 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 2
jan 2011
Jeg tror nu også at han går og tænker lidt over hvad jeg har sagt til ham, selv om han, ligesom din kæreste, skifter emne når snakken falder på baby. Men det er nok en god ide at vente et par dage endnu, og så prøver jeg at tage snakken med ham igen og ser om han bedre kan forholde sig til det nu...
jan 2011
Vi har mange fremtidsplaner sammen, vi er ved at kigge på hus, mest fordi vi er ved at finde ud af hvad vi begge kan lide. Og vi snakker tit om hvad vi skal sammen i fremtiden, men baby er et no-go at snakke om, desværre...
Min ønsketænkning er, at vi kan droppe beskyttelsen nu, og så tage tingene som de kommer. Som sagt, så har jeg været på pillerne i 8 år, og jeg tror ikke at min krop fungerer normalt endnu efter pillestop d 31/12. Men jeg ville kunne slappe helt af, hvis jeg vidste at der er en chance for at blive gravid. For det generer mig virkelig meget når han åbner skuffen i natbordet, så falder lysten 100%
jan 2011
Vi tager snakken i morgen når han engang er blevet frisk, han er til 30 års fødselsdag i aften
jan 2011
Sådan har jeg det også, jeg vil aldrig begynde at snakke baby hele tiden. Det må være træls at høre på Åh hvor jeg bare håber han vil give mig noget jeg kan forholde mig til, så jeg kan få lidt ro i sjælen igen, og få vores sexliv tilbage.
jan 2011
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
jan 2011
Hi hi ja, tak for det fine fif
Der har nu været 3-5 ekstra værelser i alle de huse han har fundet, det er da et forsøg værd
apr 2008
jan 2011
Det er nemlig en rigtig god ting med de indirekte hentydninger til en mand der ikke er så nem at snakke baby med. Jeg bruger de indirekte hentydninger så tit som jeg kan komme til, uden det virker overdrevet eller pressende. Men nu er min mand ikke så nem at påvirke, for han ignorerer mig hver gang eller smiler og skifter emne. Men nu skal jeg have nogle svar på bordet... Altså når han engang bliver ædru efter en lidt vild 30 års fødselsdag i går
apr 2008
jan 2011
Beklager jeg ikke har opdateret før, men com strejkede...
Nu har jeg haft en god snak med min kæreste, som jeg desværre fortryder inderligt jeg aldrig havde taget...
Jeg fortalte, at jeg syntes det er et rigtig godt tidspunk for mig at få lille nu hvis han havde lyst. Hans svar var, at han slet ikke følte sig klar til det, og han vil gerne have sit firma op at køre først. Det er jeg fuldt ud forstående overfor, måske lidt skuffet, men jeg kan sagtens forstå ham. Derefter forklarer han videre, at han jo er skildmissebarn, og det ønsker han ikke for sine børn, så han vil gerne vente lidt med at få børn til han er sikker på at det ikke sker...
Her knækker filmen for mig... Det han lige fik sagt der, var jo at han ikke er sikker på at det er mig han vil have børn og fremtid sammen med... Det gør så ondt at få at vide, for jeg er jo slet ikke i tvivl om at han skal være far til mine børn, og jeg stoler 110% på ham. Det gør så ondt at få at vide at denne følelse ikke er gengældt, for jeg elsker ham, og kan slet ikke forestille mig at gå fra ham og leve sammen med andre end ham. Av!
Er jeg sippet, og lægger for meget i hans kommentar?
Jeg venter på en arv efter min mor, som jeg har planlagt skal bruges på et hus når den tid kommer. Og jeg har flere gange sagt til min kæreste, at det bliver godt at vi har den slags penge at bruge når vi har fundet det hus vi gerne vil have. Så han ved godt at det er min plan med pengene, også fordi det ville min mor have været glad for.
Denne idé er han helt med på, og er glad for at vi har den slags penge at starte ud med til et hus. Her viser jeg netop, at jeg stoler på ham og at jeg gerner vil gøre alt godt for vores fremtid sammen, i stedet for at bruge pengene på hest eller bil eller hvad jeg ellers kunne bruge penge på.
Jeg er ikke sur på ham, slet ikke, han var jo bare ærlig. Men hold da op hvor gør det ondt, når jeg ser på ham har jeg mest lyst til at gå den anden vej, jeg har ikke noget at skælde ud over, men det gør bare ondt at tænke på, at jeg lægger mere i vores forhold end han gør. Tænk hvis jeg havde brugt min arv på et hus til os, og så fandt ud af at han ikke er sikker på at han har fremtid sammen med mig!
Jeg er så knust...
Vi snakker slet ikke sammen nu, jeg er stadig ret chokeret over hans kommentar, og han er en meget konfliktsky type. Så han siger bestemt heller ikke noget...
Hjælp mig søde mennesker, hvad skal jeg dog gøre?
jan 2011
Jeg er bare så såret lige nu, og det her er bestemt ikke første gang jeg bliver såret pga. min kæreste. Jeg syntes bare der er så mange ting der giver mening, hvis grunden til hans opførsel er, at jeg tager vores forhold mere seriøst end han gør.
Han er min bedste ven, jeg elsker ham så meget, men jeg er bange for at jeg snart ikke kan rumme flere skuffelser.
Jeg sidder fast i en følelse af, at jeg bestemt ikke har lyst til at gå fra ham, men det her slider mig ned hvis det fortsætter...
jan 2011
Han kan ikke rigtig give mig en "tidsplan" for han skal lige vende sig til tanken, for han har slet ikke tænkt over at få børn endnu (som 28 årig!) men han er ret sikker på, at der er noget der skal ske tidligst om et års tid og helt klart indenfor 5 år.
Så nu kan jeg slappe af igen, og jeg ved at han er samme sted i vores forhold som mig. Lige pånær tanken om bebs Men nu har han da fået lidt at tænke over i den retning. Så nu tror jeg, at jeg skal geare lidt ned i forhold til at få barn
jan 2011
Tusind tak
Frustreret...