{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Hvad skal i bruge jeres Tirsdag på ? {{forumTopicSubject}}

Her står den på alene hjemme og et ret kedeligt bækken som nærmest tvinger mig til at slappe af.
Men det er jeg bare ikke god til , har siddet og set en film. Men nu må der også gerne ske noget , hvis jeg skulle bestemme uden mit bækken smiley

Hvad med jer tøser `?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal i bruge jeres Tirsdag på ?
  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #1   18. jan 2011 ville egentlig også ligge på sofaen, men nu har jeg fået gjort rent i hele hytten + vasket alt på badeværelset. bruseforhæng, persienner, i skufferne osv.
    og så har jeg jeg hentet brænde, fået ordnet ting til salg på nettet.

    ved godt det er redebyggeri, men er bare SÅ klar til at lillebror kommer nu smiley Har da også niven og prikken forneden, men det går desværre væk igen...


    Berit , 7 dage tilbage til termin...


  • #2   18. jan 2011 Jeg er også lænket til sofaen pga. mange smerter i mit bækken og det har jeg været siden uge 12, så jeg har vænnet mig til det langsomme tempo. Jeg skal i dag ligge det sidste tøj på plads og begynde at pakke tasken til sygehuset. Og resten af dagen skal jeg hygge med kæresten :0)

  • #3   18. jan 2011 jeg skal rydde op, var pææænt syg i går så her er lidt rodet. hehe..
    også skal jeg ha jonathan senere, så må vist hellere komme i gang.
    jeg skal også ha ryddet soveværelset lidt da min bedste veninde kommer i morgen og sover smiley


  • #4   18. jan 2011 Jeg sidder og shopper lidt på nettet og ser go'morgen danmark smiley

    Ska ha ryddet op, og så ska jeg på arbejde i eftermiddag.. Øv øv.


  • #7   18. jan 2011 Mette 35+ skal også have pakket den taske færdig, er kun halvvejs med den - tak for påmindelsen

  • #8   18. jan 2011 Camilla hvornår skal du op til køreprøve ?

  • #9   18. jan 2011 Manden er på skole ophold for at få taget de sidste prøver til sin uddannelse så jeg er alene mor til 3 de næste 6 uger :o) men i dag skal vi ud til mine forældre og spise, så det er dejligt nemt i dag :o)

  • #10   18. jan 2011 Jeg skulle egentlig vakse op, meeen sys bare ikke lige jeg gider lige nu smiley bliver bare hentet omkring 12.30 og så går ture til Ikea sammen med kæresten, min svigerfar og hans kæreste smiley bliver bare suuper li at komme ud og shoppe lidt ny møbler smiley glæder jeg mig til smiley

  • #11   18. jan 2011 Har været inde og træne nu gælder det eksamens opgave som skal aflevers på fredag... Så kommer der en af mit studie som også laver opgave, så skal bette manden hentes kl 15 så den dag næsten gået....

  • #12   18. jan 2011 jamen jeg skal lige cykle som jeg plejer hverdag. ellers skal jeg vidst bare gå og nusse herhjemme og måske se mary poppins :i

  • #13   18. jan 2011 sidder hjemme med begge børn som er syge. Vi har en virus alle sammen... ØV. kun farmand er ikke syg.

    Så vi ser tegnefilm og drikker en masse cola.


Kommentér på:
Hvad skal i bruge jeres Tirsdag på ?

Annonce