{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

ansættelsesstop {{forumTopicSubject}}

Hej de kære damer, eller godaften om man vil smiley Jeg er ansat i et barselsvikariat frem til maj og står nu i den situation at kommunen har sagt ansættelsesstop.. muligvis kommer hende der er på barsel ikke tilbage og en anden går på efterløn om nogle måneder. er det så sådan at når/hvis de holder, så ansættes ingen overhovedet? eller kan jeg være heldig at få forlænget mit vikariat?
Nogle på være kloge omkring sådan noget herinde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ansættelsesstop
  • #1   19. jan 2011
    arbejder selv ved kommunen, vi havde også ansættelses stop da vi skulle igennem sparerunde sidste år.
    Det gjorde at i en periode på et år blev der ikke ansat nye. De ledige pladser der kom fordi nogen holdte blev udfyldt af en vikar. Da sparerunden så skulle gennemføres blev alle fast ansatte delt ud på de jobs der var, og alle vikar fik ikke jobs da de ikke var fastansatte. Men vi havde en vikar på, som fik tilbudt 2 mdr efter sparerunden grundet der var en der holdte. Men tror ikke på du bliver ansat men får sikkert lov at forsætte til de ved om jobbene bliver sparet væk, og er du rigtig heldig kan det være at du får jobbet når ansættelses stoppet er forbi :o) Men ingen bliver ansat under ansættelses stop :o)

• #2   19. jan 2011 okay super... Der er nemlig to grupper, hvor jeg er i den ene.. og i den anden stopper to nok nu her inden sommer og hende jeg vikarierer for kommer nok ikke tilbage så der er også en plads. Så håber da lidt at jeg kan gå ind og være vikar, er jo også i et vikariat nu, så mon ikke den bliver forlænget så

• #3   19. jan 2011
    Der er da chance for det nu hvor du allerede er lidt inde i varmen :o)
    Så jeg ville bare blive og vente og se, for ansættelses stoppet bliver jo nok ophævet en dag og så har du en stor fordel fordi de kender dig :o)

• #4   19. jan 2011 ja mulle det er rigtigt smiley håber og krydser fingre for mig selv hehe smiley men måske man alligevel sku gå til sin leder en dag og høre sine chancer

• #5   19. jan 2011
    Bestemt :o) De ville jeg gøre og sige jeg var meget interesseret i at blive fast ansat men at jeg håbede at få lov at blive som vikar indtil det var muligt :o)

• #6   19. jan 2011 nej men vi har heldigvis ingen som er blevet fyret, har jeg forhørt mig om heldigvis

Kommentér på:
ansættelsesstop

Annonce