703 visninger
|
Oprettet:
ansættelsesstop {{forumTopicSubject}}
Hej de kære damer, eller godaften om man vil Jeg er ansat i et barselsvikariat frem til maj og står nu i den situation at kommunen har sagt ansættelsesstop.. muligvis kommer hende der er på barsel ikke tilbage og en anden går på efterløn om nogle måneder. er det så sådan at når/hvis de holder, så ansættes ingen overhovedet? eller kan jeg være heldig at få forlænget mit vikariat?
Nogle på være kloge omkring sådan noget herinde
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 25
arbejder selv ved kommunen, vi havde også ansættelses stop da vi skulle igennem sparerunde sidste år.
Det gjorde at i en periode på et år blev der ikke ansat nye. De ledige pladser der kom fordi nogen holdte blev udfyldt af en vikar. Da sparerunden så skulle gennemføres blev alle fast ansatte delt ud på de jobs der var, og alle vikar fik ikke jobs da de ikke var fastansatte. Men vi havde en vikar på, som fik tilbudt 2 mdr efter sparerunden grundet der var en der holdte. Men tror ikke på du bliver ansat men får sikkert lov at forsætte til de ved om jobbene bliver sparet væk, og er du rigtig heldig kan det være at du får jobbet når ansættelses stoppet er forbi :o) Men ingen bliver ansat under ansættelses stop :o)
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
apr 2010
Der er da chance for det nu hvor du allerede er lidt inde i varmen :o)
Så jeg ville bare blive og vente og se, for ansættelses stoppet bliver jo nok ophævet en dag og så har du en stor fordel fordi de kender dig :o)
jun 2009
apr 2010
Bestemt :o) De ville jeg gøre og sige jeg var meget interesseret i at blive fast ansat men at jeg håbede at få lov at blive som vikar indtil det var muligt :o)
jun 2009
ansættelsesstop