{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  juniorseng - hvornår?
  • #1   20. jan 2011 Det jeg har hørt, er at når de selv begynder at kravle ud over kanten såå skal man skifte, for så det for farligt, men aner ikke om det er rigtig.. jeg bruger williams træmme seng så længe som muligt ;D

• #2   20. jan 2011 han er begyndt at tage benene op på kanten smiley og jeg gider snart heller ikke mere, at han ødelægger den, fordi han rykker den hen i den anden ende af værelset, mens han står i den smiley hehe ... han sover i gæstesengen igen smiley
    når han står op i sengen, er han sku godt nok også langt oppe over kanten, synes jeg smiley

• #3   20. jan 2011 Det kommer jo nok meget an på hvilken tremmeseng det er, normalt er juniorseng vel fra omkring 3 år.. Men datter sover stadig i tremmeseng, men hvor den ene side er pillet af så hun selv kan kravle op og ned..
    Men hun får en junoseng i weekenden.

Hun er 2 år og 4 mdr

• #5   20. jan 2011 Såå ville jeg da bare skifte den ud nu, lige pludselig ligger han på gulvet.. og så må han bare lære at blive liggende når i har lagt ham, altsår i junor sengen ;D

• #6   20. jan 2011 altså når du selv føler du ikke tør og la ham kravle over tremmesengen, hvis jeg hva dig ville jeg købe en nu;O)

• #7   20. jan 2011 Kian fik junior seng da Han blev to år da Han selv kravlede op.

• #8   20. jan 2011
    min datter bliver 2 år til april og hun fik en junior seng i november .
    når hun vågner går hun selv ud af sengen og går ind til os istedet for at begynde at græde så vi kommer

• #9   20. jan 2011 min pige på 2 kom i en "voksen" seng da hun var 3år 1 mdr smiley

• #11   20. jan 2011 Vi skiftede da hun var 2år og 3måneder eller sådan noget. Sørg for at få en med en god sengehest på smiley

• #12   20. jan 2011 min datter var 11mrd. og der har aldrig været prob-
    min knægt er knap 2 og der er stadig no go smiley

• #13   20. jan 2011 Vi sad nettop og snakkede om det samme under maden til aften, og vi blev enige om at tage siden af og komme senge hesten på, jeg går hjemme sygemeldt og manden er også hjemme. Så vi forsøger os i weekenden, kan han ikk finde ud af det ja så ryger trammerne på igen smiley han er forresten 2år og 3 måneder. Og jeg tænker at hælere at han er klar til at sove uden trammer og KAN blive liggende uden at komme rendene 28 gange på en aften, ja så er det bedst inden jeg skal føde til sommer. for som nogen af jer også skriver, ligger Malthe og sparkker på siderne af sengen og enderne, og det er ikk fedt hvis han ødelægger den inden den lille skal over i den til sommer. Jeg ved godt at der er længe til men lige pludselig så er det for sent.

• #15   20. jan 2011 Vores søn fik en ny seng i december måned (der var han knap 21 mdr)
    Han har fået sig en halvhøjseng fra Flexa af smiley Sådan en hvor han kan lege under og så er der en stige på samt en rutchebane smiley Han elsker den bare! Det er helt sikkert et kæmpe hit hos ham smiley
    Og han glæder sig hver dag til at skulle ind og putte smiley

Vi har valgt at springe en juniorseng over da jeg bare ser det som en unødvendog investering smiley
    Han har SÅ megen glæde af hans nye seng selvom det er i voksenmål smiley
    Hans tremmeseng var begyndt at være alt for lille til ham, da han vendte sig meget i løbet af natten.. Og nu kan han rigtig mosle løs smiley
    Samt var han også begyndt på at se om han kunne kravle ud over tremmerne.. Så mente vi at så var det altså også på tide smiley

Lige siden han fik sin nye seng (det er over en måned siden nu) har han ikke rendt ind til mor og far midt nat eller tidlig morgen smiley
    Han sover hele natten igennem i sin seng.. smiley Skøønt!
    Og når han vågner sidder han i sengen og kalder på mor eller far og så kravler han først ned når vi er inde hos ham.. Ellers vil han bæres ned smiley
    Er så pave stolt af ham smiley smiley

Kommentér på:
juniorseng - hvornår?

Annonce