{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Godt råd, muligvis fra studerende.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg håber på at komme ind på seminariet til september, kræver det lige et job ved siden af..
Vil høre jer til herinde om der er nogle som har stået i samme sitiuation som mig, hvor man har hus, hund, muligvis en lille på vej også skal til at studere. Nogle som har et godt råd til hvad man kan tage af et godt lønnede job ved siden af i weekender???.. Har tænkt på boenheder med handicappede børn og unge..
Det skal helst være i Viborg- Skive området..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd, muligvis fra studerende..
  • #1   23. jan 2011 Skal lige siges at jeg ikke er gravid endnu, der går nok lidt tid..

• #2   23. jan 2011 det der giver bedst er at melde dig ind i et vikar korps.. jeg selv har været ansat på botilbud for voksne med autisme, og så multihandikappede.. nattevagter giver bedst. dog skal du indregne en del tid til læsning, men er man god til at planlægge( og holde de aftaler man laver med sig selv;) ) er det intet problem med tiden:)

• #3   23. jan 2011 JEg holder med Juni Barnet at det er en go ide at melde sig i et vikar korps, for det passer lidt bedre når man skal i praktikker og derved ikke altid kan passe de arbejdstider man havde før man startede i praktik : )
    Derudover skal du forvente perioder med meget opgaveskrivning især her til slut. Jeg er forhåbenligt færdig som pædagog på tirsdag, og det sidste ½ år har været slem hvad ang. opgaver og eksamen. 3 eksamener på dette ½ år, faktisk ligger eksamen meget op af hinanden. Var til den 1 af de 3 eksamener lige op til efterårsferien, den 2 eksamen var den 26 nov. og derefter startede vi bachelor op og skal til eksamen de næste dage : )
    Det har været et meget intenst forløb og jeg er glad for min mand har kunnet træde til, for jeg har flere gange bedt ham om at hente børnene og lave aftensmad, kommet sent hjem og taget tidligt afsted igen. Og vi har ikke lagt på den lade side med de opgaver : )

• #4   23. jan 2011 Det kunne være at man skulle gøre det med vikar korps..
    Anne: Det lyder meget intens det sidste halve år, men det må man tage med.. :o) Har du haft barsel under dit studie??

• #5   23. jan 2011 Nej men to stk. skønne unge fra fr jeg startede : ) Jeppe blev født i dec. 2006 og jeg startede på sem i sep. 2007. Nanna er fra 2004.

Ja det har været et meget íntens forløb, hvor jeg ikke har kunnet passe mine studie jpbs pga opgaverne, det skal man også have med i tankerne.

• #6   23. jan 2011 Okay..
    Har det været hårdt økonomisk for jeg med to børn osv??

• #7   23. jan 2011 Nanna- fribeløbet err sat op til 16000 om måneden så vidt jeg husker, så man skal ikke passe på mere..

• #8   23. jan 2011 sorry- min 8000..
    men jeg måtte sidste år i hvor jeg havde en 6 mdrs praktik tjene over 156.000 kr..

• #9   24. jan 2011 Juni-barnet: Der er forskel på om man får SU under hele udd eller om man i perioder med praktik ´får Løn, for de måneder man har fravalgt sU bliver ens råigheds beløb større.

Karina: ja det har været hård, men det hele værd : ) Jeg har haft taget sulån da jeg ikke ville arbejde hver dag for at det hele kunne hænge sammen, og der skulle være plads til at børnene kunne komme ud og opleve noget.
    Men helt sikkert det hele værd : )

Kommentér på:
Godt råd, muligvis fra studerende..

Annonce