{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Brudens bryster :-) {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi så småt er begyndt at snakke om et bryllup til efteråret.... Og ja, så starter hele balladen jo og jeg kan slet ikke stoppe med at tænke på det hele smiley

De fleste kjoler er jo uden stroppe og det ser også rigtig fint ud.... Men men men hvad gør man med de bryster som ikke kan "holde noget oppe"!? (bruger en 70 b og der er altså ikke meget at gøre godt med smiley !!!!!!!)

Stropløse bh'er har aldrig været et hit og bryder mig egetlig heller ikke om ikke at have nogen bh på....

Jeg gider simpelthen ikke at gå og hive op i en kjole/bh hele dagen - synes simpelthen det ser SÅ træls ud!

Er vi ude i at man skal finde en kjole som kan skjule bh stropperne eller hvad har i gjort? Kan kjolerne spændes så meget ind at der ikke er noget som falder ned? Og kan man i det tilfælde overhovedet trække vejret? smiley

Ja der er mange underlige spørgsmål som trænger sig på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brudens bryster :-)
  • #2   31. jan 2011 nu har jeg 75 J og havde en kjole uden stroppe og kjolen fald ik ned de bliver syet så de sidder så stram at de på ingen måde kan falde ned:-) og angående bh så køb en str mindre i omkreds og så med silikone så bliver den os hvor den skal være og du kan danse og hoppe på bordene uden at du skal hive op i kjole og bh

• #3   31. jan 2011 Find den kjole du vil ha, og få den syet ind i brystet ved en prof smiley Det gjorde jeg, og den røg absolut ingen steder smiley Og har selv en meget lille barm

• #4   31. jan 2011 Ja, sådan en dag skal man føle sig godt tilpas smiley
    Når man kigger synes jeg nemlig de allerfleste kjoler er uden stropper....
    Men der er selfølgelig ikke andet for end at komme ud og kigge og spørge eksperterne i butikkerne, men det var bare rart lige at høre hvad i andre brude har gjort smiley

• #7   31. jan 2011 kjolen er sådan at den ikke kan falde ned, på min sad ærmerne ude i siden og jeg har skam heller ikke noget til at holde kjolen oppe som forøvrigt var tung men den sad hvor den skulle, man kan købe tape som er beregnet til at kjolen sidder helt ind til også så alt det skal du slet ikke bekymre dig om og til sidst er de fleste lavet i to dele så det egentligt er et korset og så er det slet ikke noget problem :o)

• #8   31. jan 2011 Kunne de der gennemsigtige "gummi" stropper ikke være en mulighed? Så er stropperne der til at holde, men uden at de "stjæler" billedet? smiley
    Det gjorde jeg i sin tid da jeg var 75A og gerne ville undvære stropper i f.eks. fest kjole osv. uden at ligne et strygebrædt...
    BHér med stropper løfter/formoer/fylder bare liiidt bedre/anderledes, så den smule der er ser ud af lidt mere i kjolen smiley
    Held og lykke med brylluppet ihvertfald smiley

• #11   31. jan 2011 Jeg takker mange gange for alle de gode svar! Nu er jeg lidt mere beroliget smiley

Kommentér på:
Brudens bryster :-)

Annonce