7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Brudens bryster :-) {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at vi så småt er begyndt at snakke om et bryllup til efteråret.... Og ja, så starter hele balladen jo og jeg kan slet ikke stoppe med at tænke på det hele
De fleste kjoler er jo uden stroppe og det ser også rigtig fint ud.... Men men men hvad gør man med de bryster som ikke kan "holde noget oppe"!? (bruger en 70 b og der er altså ikke meget at gøre godt med !!!!!!!)
Stropløse bh'er har aldrig været et hit og bryder mig egetlig heller ikke om ikke at have nogen bh på....
Jeg gider simpelthen ikke at gå og hive op i en kjole/bh hele dagen - synes simpelthen det ser SÅ træls ud!
Er vi ude i at man skal finde en kjole som kan skjule bh stropperne eller hvad har i gjort? Kan kjolerne spændes så meget ind at der ikke er noget som falder ned? Og kan man i det tilfælde overhovedet trække vejret?
Ja der er mange underlige spørgsmål som trænger sig på
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Når man kigger synes jeg nemlig de allerfleste kjoler er uden stropper....
Men der er selfølgelig ikke andet for end at komme ud og kigge og spørge eksperterne i butikkerne, men det var bare rart lige at høre hvad i andre brude har gjort
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Det gjorde jeg i sin tid da jeg var 75A og gerne ville undvære stropper i f.eks. fest kjole osv. uden at ligne et strygebrædt...
BHér med stropper løfter/formoer/fylder bare liiidt bedre/anderledes, så den smule der er ser ud af lidt mere i kjolen
Held og lykke med brylluppet ihvertfald
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Brudens bryster :-)