{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ville bare lige sige - Billeder
  • #1   25. aug 2008 hihi jeg havde lige været inde og kigge på din profil.. nu begynder man rigtigt og kan se noget var.. :0)
    Hvordan går det eller med jer?

• #2   25. aug 2008 hehe jah man kan bare se den vokser hver dag nu! det er skønt, og der er massser a liv derinde må jeg sige.. ;D jamen det går godt med os.. kæresten er lige begyndt på arbejde idag, og vi flytter ind i vores nye lejlighed i næste måned, d 15 september, så baby kan bare komme når den er klar, for det er vi;D Jeg har haft det rigtig dårligt i min graviditet i de 4 måneder, men nu lysner det, men kaster dog stadig op;(( men skøøønt at være gravid synes jeg nu, så ikke så poitivt på det da jeg var helt nede og var dårlig. smiley

• #3   25. aug 2008 uhh nej det er hårdt når man skal kaste op hele tiden. tror også bare alle frygter de skal have den såen.. jeg frygter der også meget... :0/

• #4   25. aug 2008 jah det er godt nok hårdt. og oven i det fik jeg afvide af læger mm at jeg har en værre/hårder graviditet end de fleste. uuh stakkels mig.. Og det værste var at i de 4 mer jeg var døøødsyg troede familien da sagtens af jeg kunne komme til familie komsammen, de blev nærmest fornærmede ved at jeg desværre måtte afvise gang på gang.. de sagde "orrr, du kan da bare ligge på sofaen eller inde i sengen imens" hehe ingen forståelse fra deres side, de havde jo selv en nem graviditet! ;D

Kommentér på:
ville bare lige sige - Billeder

Annonce