{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

for suk da. {{forumTopicSubject}}

ih lad mig lige lufte mine tanker her.
jeg er virkelig en smule irriteret og jeg har erfaret at hestesalg langt fra er min stærke side.

gud hvor går det bare mega langsomt altså.
jeg har en fantastisk hingsteplag til salg med rigtig gode papir osv. han blev ved fødsel vurderet til 20.000 ca og nu han nede på 12.. det så mit eget valg da jeg synes det vigtigst han får det godt. men altså !!

det ikke til at holde ud, så der 5 der er intressertet og så regner man med den ene a dem (efter aftale) og så springer de ALLE fra. amen ffs. det bare sket en million gange xD

Jeg har total dårlig tålmodighed når det handler om sådan noget. altså walde er min lille dreng (ikke særlig lille xD) og han skal et sted hen hvor han får det godt selvbfølgelig men ja xD det bare så FRUSTRERENDE !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for suk da.
  • #1   5. feb 2011 jaa det bare så mega frustrerende altså.
    åerh det lyder ikke særlig godt, walde er heldigvis stor og stærk.
    ih og tanken om min hoppe muligvis er med føl og foler her i slutningen a året er bare uoverskueligt så lange jeg stadig har walde.

    det skal lige siges HVIS hun er ifol er det et uheld i:
    min veninde lukker hopper og hingste sammen om vinteren.
    hvilket aldrig har været et problem, da der jo er nogle mrd hvor min hoppe ikke er i brunst. så de går et par hopper og 3 hingsteplag sammen walde på snart 2 og to på snart 3 xD og så kom min veninde ud endag hvor gorba hendes frieser hingst var godt igang, der var tjimske kommet i brunst alligevel xD ikke særlig smart, men hvad fanden det der jo ikke noget at gøre ved smiley


  • #2   5. feb 2011 Problemet er ofte at prisen er for høj i forhold til hvad hesten reelt er værd, hvad den kan, størrelse, race mv.

    Lige nu er det købers markede, og skal hesten sælges hurtig skal der skæres godt i priserne. Der skal nogle GODE billeder ind af hesten, gerne video også. Der skal en god beskrivende tekst, men uden for meget fyldstof og prisen skal være den rette.

    Jeg skal pt. ikke have hest, har allerede, men skulle jeg ville jeg virkelig få noget for pengene nu.


    Held og lykke med det smiley


  • #3   5. feb 2011 jeg kan så ikke klare når folk lyver og hesten, inde på hestegalleri havde en pige sin pony til salg, familien har et stutteri så de vidste da deres om heste, men i annoncen havde de skrevet at hesten var redet til af Lisbeth sejerskilde meeeen det var så mig og min veninde der havde redet den til og den var købt af min veninde, så det var jo direkte løgn.

  • #4   5. feb 2011 Årh ja, der bliver så tit pyntet på sandheden..

    Men jeg anser, et eller andet sted, heller ikke Hestegalleri for en ordentligt og seriøst salgsside for heste/ponyer.


  • #5   5. feb 2011 det rigtigt nok. det har også rigtig meget med alder at gøre.
    de fleste folk vil jo helst have en de kan ride med det samme xD
    jeg hader også folk der lyver og det sker virkelig tit s:


  • #6   5. feb 2011 Min veninde har en hoppeplag til salg, også med gode papire, hun er sat til salg til 10.000 hvilket jeg tvivler på hun kan få for hende smiley

    Også selvom det kunne blive en god avlshoppe smiley

    Jeg fik solgt mine 2 ret hurtigt, men den ene var også ALT for billigt smiley Men jeg skulle bare af med dem her og nu, så der var ikke noget at gøre smiley

    Jeg havde dem opstaldet langt væk, så de passede dem og var ved at tilride den ene (For 2 heste med tilridning gav jeg med foder, hø, osv 1450 kr i opstaldning, så det var dejligt billigt..

    Jeg fik 1.000 for den lille og 6.000 for den store (sidst nævne med rødt pas og brændemærke) det var hvad jeg selv gav for dem i sin tid, men jeg ved så de har det godt smiley


Kommentér på:
for suk da.

Annonce