{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Arbejde:-( {{forumTopicSubject}}

Hej piger må lige ud med det der fylder rigtig meget i mit hoved for tiden:-(

Jeg skal starte på arbejde den 18 maj igen efter min barsel. Sagen er bare den at jeg skal arbejde aften hver anden uge, og det kan jeg ikke da jeg er blevet alene med mine to børn.
Ved ikke hvad jeg skal gøre:-( Kan ikke få dag arbejde og har ingen til at passe mine børn hver anden uge:-(

Skal derned i næste uge, også håber jeg de gider at fyrer mig så jeg kan stemple! Hvis jeg selv siger op får jeg jo karantene i 3 uger!!

Skulle lige ud med det:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde:-(
  • #1   7. feb 2011 håber du får sedlen.

jeg endte med jeg måtte sige mit job op da de ville flytte mig fra nattehold til daghold så kunne ikke hente mine børn, jeg slap for karantæne da min fagforening godt kunne se det ikke var holdbart. den mindste skulle hentes senest kl 16.15 ville ha fri 18.30 manden var hjemme 17.30.

var det samme arbejdstider indne du gik på barsel ?

• #2   7. feb 2011 ja var der, men der var jeg sammen med børnens far endnu, så der var der ingen problemer.
    Ja har det skidt med at gå ned og spørger om de ikke vil fyrer mig, men kan dsværre ikk se andre muligheder:-(

• #3   7. feb 2011 prøv evt snak med sin fagforening og høre for du kan måske være heldig at slippe de kan jo se det ikke vil fungere med afhentning af børn mm

• #4   7. feb 2011 har du ikke famlilie og venner der kan træde til? da jeg var alene med min søn havde jeg to aften vagter plus hver anden weekend, så jeg havde mine forældrer og venner til at hjælpe mig, hellere det end at stå uden job.

• #5   7. feb 2011 ja prøver at snakke med min chef, hvis han ikke vil fyrer mig må jeg tage ud og snakke med min fagforening:-(

• #6   7. feb 2011 nej det har jeg desværre ikk!!:-( Det er en hel uge af gangen jeg arbejder aften, min mor har jo også et liv, og det vil hun ikke. Forstår jeg også godt

• #7   7. feb 2011 Før vi fik Nicoline havde jeg også sommetider aftenvagter og det kunne heller ikke hænge sammen med dem herhjemme.
    Jeg tog en snak med min leder som jeg forklarede at hvis jeg skulle komme tilbage ville jeg ikke kunne arbejde aften.
    Vi fandt heldigvis ud af en løsning hvor jeg slap for aftener og så har jeg så til gengæld arbejde hver 2. weekend i stedet for hver 3.

Så mit råd er at snakke med sit arbejde og se om i ikke kan finde et kompromis.

• #8   7. feb 2011 tror det er sjældent de bare lige vil fyrre dig for vilket grundlag skal de fyrre dig på?
    og tænker også lidt hvad skal fagforeningen gøre, ja det er da en træls situation , men måske de bare vil foreslå du ansætter en barnepige.

Kommentér på:
Arbejde:-(

Annonce