{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange ?
  • #1   15. feb 2011 Det har jeg overvejet, men jeg er kommet frem til denne beslutning: at deres latterlige skænderier og negativitet skal ikke afholde mig fra bruge denne side. Jeg undgår bare de negative tråde.

  • #2   15. feb 2011 jeg overvejer ikke nogen af delene :o)

  • #3   15. feb 2011 Ikke mig.. Jeg har et par stykker jeg ikke bryder mig om, men det er ikke nok til at få mig til at slette en bruger smiley

  • #4   15. feb 2011 Jeg har ikke overvejet det her inde men har TIT overvejet det i hunde-galleri !


  • #5   15. feb 2011 ved godt jeg er en af grundene til dårlig stemning idag, jeg holder mig ellers meget passiv og kommentere sjældent på tråde jeg kan se udvikle sig..
    men jeg har overvejet det nogen gange nu at slette min profil.


  • #6   15. feb 2011 Catja. Tusinde tak smiley

  • #7   15. feb 2011 så er tråden slettet

  • #8   15. feb 2011 Jeg sletter ikke min profil fordi andre ikke kan finde ud at opføre sig modent og ikke blive personlige..... Bare snakke/skrive stille og roligt til hinanden og acceptere at vi alle er forskellige med forskellige meninger..... Hvorfor ikke bare nyde forskelligheden og få en konstruktiv og givende debat.....

    Og ja der er tit en dårlig stemning - har også selv oplevet at det man skriver bliver læst/tolket personligt fordi nogen ikke kan klare man har andre meninger/holdninger end dem selv - man skriver ikke lige det de søger..... Men det er bare ærgeligt.... Jeg kan kun få ondt af de personer som ikke kan klare kritik (både positivt og negativt)....Eller dem som har behov for at svine andre for at retfærdiggøre sig selv og sine valg.......

    Come on tøser......det er cyber space - det er da for nemt og lavt at svine andre...kom nu videre og så lev med at vi er forskellige....Styr alle hormonerne smiley (sagt med et smil på læben)


  • #9   15. feb 2011 Jeg har aldrig overvejet det smiley

    Der er SÅ mange forskellige meninger herinde, så det er derfor umuligt at undgå sammenstød.

    Jeg har heller aldrig brugt filter, hverken her eller på hundegalleri.

    Jeg mener at filter er for kujoner. Der er jo en grund til at man kommer op og toppes med andre og hvis man ikke kan klare jagonen på et internetforum, burde man nok slet ikke være her smiley Hvis man har en mening, burde man også kunne argumentere for den.


  • #10   15. feb 2011 Jeg overvejer ikke at slette men det var en af mine overvejelser da jeg oprettede mig herinde!

    Jeg er en person der har svært ved at lade være med at sige min mening også selv om det ikke lige er det folk helst vil høre!

    Jeg må prøve at styre min trang til at skulle diskutere i disse debatter hvor TS ikke vil samme sted hen som jeg! Synes dog at det er ærligt at folk ikke kan tage folks kommentare til sig når de nu opretter en tråd og får forskellige svar derfter... Også selv om det ikke liiiige var det man helst ville høre!:)

    Hav en dejlig dag piger!:)


  • #12   15. feb 2011 Efter min mening skal man ikke tiltale andre anderledes end man selv vil tales til..... og man skal ikke udnytte at det er cyber space, men opføre sig ordentlig trods det at man ikke står ansigt til ansigt med den man "taler" til..... det er for lavt at udnytte cyber space til at være modbydelig og svinsk.....!!!! Det er for lavt.!!!!! Der skal være den samme tone i cyber space som live.... ellers så er det et tegn på at man har det skidt med sig selv i det virkelige liv..... (min mening)

  • #13   15. feb 2011 Jeg overvejer ikke at slette mig herinde, men jeg er bestemt ikke lige så aktiv herinde som jeg var en gang..

    Hvis jeg deltager i tråde siger jeg min mening og hvis folk ikke bryder sig om den, så må de jo ignorere den ;o)

    Der er nogle stykker herinde, som irritere mig, men det kan man vel ikke undgå i sådan et forum...


  • #14   15. feb 2011 Jeg sletter mig såmænd ikke.
    Men når det så er sagt er jeg LANGT fra ligeså aktiv som jeg var i starten.
    Jeg synes det er blevet stedet for at komme ud med frustrationer og generelt er der RIGTIG MANGE negative indlæg herinde .. Hvilket er ærgeligt ..


  • #15   15. feb 2011 Heidi: ja det er sandt - mange brokke og ynke....oplæg smiley Ikke så mange glade og lykkelige oplæg eller bare gode spørgsmål som vi alle render med smiley

  • #16   15. feb 2011 Mor til .. Præcis .. Og det er super ærgeligt .. Der var engang babygalleri kunne redde ens dårlige dag, meeen .. Det synes jeg har ændret sig ..

    Men jeg ved i er derude, så kom frisk tøser .. Lad det blive en positiv side igen (:


  • #18   15. feb 2011 hvad er jeg gået glip af?

  • #19   15. feb 2011 jeg sletter heller ikke min bruger , men der er nogen tråde jeg simpelthen ikke gider kommentere og også enkelte brugere jeg ikke gider bruge min enrgi på - så forlader jeg simpelthen bare diskussionen.

    men jeg har faktisk overvejet om ikke jeg er for gammel til sitet her.


  • #21   15. feb 2011 Øhh jeg er vist også gået glip af et eller andet...

    Ved da godt at der af og til er lidt høje toner, men det ville da også være underligt hvis ikke der var med alle de damer samlet på et sted...


Kommentér på:
Hvor mange ?

Annonce