2.089 visninger
|
Oprettet:
Bryllups menu... Ideer modtages... {{forumTopicSubject}}
Hej BG...
Jeg vil høre om i har nogle gode ideer til en bryllups menu..??
Det bliver et juni bryllup..
Gerne forret og hovederet...
På forhånd tak..
sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
aug 2010
Følger: 37 Følgere: 36 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 210
Foret Rejecoctail
Hovedret Oksemørbrad med bagtkartofel & salat
Desert Vanilliepannacotta m hindbær sauce
Kaffe & Bryllupskage
Natmad suppe m boller eller biksemad, æggekage
Håber det gav lidt inspiration...
vilken dato i Juni og har i fotograf? Min svigerinde og bror kommer hjem fra USA i juni da min lillebror skal giftes der.. Hun har vundet mange gode fotopriser for hendes billeder. Men da flybilletterne til danmark er dyre i Juni så vil jeg prøve at finde nogle brylluper eller folk da vil have fotograferet børn her i dk så de kan tjene lidt penge til rejsen hjem igen.. så hvis det er nået for dig så send mig lige en pb så kan vi evt finde ud af nået.
maj 2008
Jeg kunne da rigtig godt tænke mig og høre lidt mere om hvad hun kan og sådan.. Hendes priser.. Hjemmeside.. Og andet info om hende...
sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213
personligt ville jeg have lavet en fiske trio med fx. noget skindstegt rødfisk, polenta bagt hajmalle, og griillet tun i citron olie anrettet med en lækker frisk krydderurte salat med gulerods julienne og vendt i citron olivenolie.
til hovedret ville jeg selv vælge fx helstegt kalve mørbrad svøbt i kalvebacon, confit af selleri vendt med frisk persille og måske nogle petit kartofler bagt- vendt med salt,peber og smør
til dessert ville jeg nok vælge en lækker let luftig dessert evt noget med friske bær pga årstiden.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
Hovedretten var Gammeldaws kalvesteg med bønner indbagt i bacon, perleløg, dertil kalvestegssovs og persillekartofler.
Til dessert var der hjemmelavet vaniljeis med frugt og chokoaldesovs
Det var bare super godt det hele! kan varmt anbefales..
maj 2008
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
Bryllups menu... Ideer modtages...