{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra hundegalleri
  • #1   4. sep 2008 jane...det med unge forældre er der så delte meninger om... men syntes det er forkert at sige at DUM, siger det hele....men jeg er glad for at vi først fik børn da vi var sidst i 20érne og ikke da vi var en 15-16 år... men hatten af for dem som klarer den og holder sammen.....

• #2   4. sep 2008 altså jeg så et par af afsnittene for første gang i går og jeg var altså også chokeret

• #3   4. sep 2008

Piv Piv , har også tit tænkt at jeg ikke rigtigt synes der er nogen i programmet som fremstår som gode unge forældre .
    Det gør mig sku ked af det , da jeg jo hører under den kategori ;s ( ung mor )
    Synes ikke de burde vise piger med kriminele kærester osv ..
    Men sådan er det jo bare ' og vi andre bliver slået i hovedet for det og dømt .

• #4   4. sep 2008
    Har det ligesom "Anne-Louise S" i indlægget .
    Hvad med alle os / de unge forældre der ikke er med i DUM .
    Vi / de bliver jo ikke set , men stadig dømt på de andre's opførsel .

DUM er jo et lille og måske endda meget dårligt udpluk af unge mødre ..

• #5   4. sep 2008 selvfølgelig viser de et dårligt udpluk, programmet er jo lavet for at vi andre kan sidde og forarges, hvis det var unge mødre der levede i fasttømrede kernefamilier, var der jo ingen der gad se det, det ville jo desværre være kedeligt

• #6   4. sep 2008 Synes nu Christina med sønnen Oliver var en god mor , rigtig god ..

• #7   4. sep 2008 jeg har som sagt ikke set ret meget af det kun et par afsnit i går og et i dag.

men altså hvis man tager min familie, jeg fik min første da jeg var 20, har siden fået to mere med den samme mand som jeg er blevet gift med, han har hele tiden haft fast arbejde og jeg læser til lærer, altså der er ikke så meget at forarges over så det ville nok ikke vække den store interesse.

og så er vi jo heller ikke lige dem der melder os til sådan noget

• #9   4. sep 2008 Altså nu har jeg set et par afsnit fra denne sæson. Jeg er ikke overdrevet imponeret. Synes det er fint at de viser begge sider. Både Line (med kriminelle Brian), der bliver gravid ved et uheld to gange meget hurtigt efter hinanden med den samme, som så skal i fængsel. = ikke verdens bedste mor efter min mening

Og Bente, der tager ansvar for sit liv og sin datters. det er jo ikke kun unge par der går fra hinanden. HUn starter på ny uddannelse så hun kan give sin datter et godt liv. Det synes jeg er flot.

Og så er der dem midt i mellem: Glennie og Daniel, hvor han slet ikke virker til at være engageret i sin familie. Brylluppet bestemmer hun, sjældent man ser hende holde sin datter. Men jeg synes det er ansvarsfuldt at de har tænkt sig meget seriøst at blive gift og arbejde med deres forhold i mange år.

Men jeg er ikke imponeret over programmet...desværre.

• #11   4. sep 2008 er emnet blevet slettet på hundegalleri nu? kan ikke finde det?

• #12   4. sep 2008 det er det sikkert for hende der havde startet det blev utilfreds med den drejning debatten tog i sidste ende hvor hun diskuterede med mig ;o)

• #13   7. sep 2008 ja garanteret! jeg gav os nogle kommentar der inde, hva hedder du der inde?

• #14   7. sep 2008 samme som her

Kommentér på:
Fra hundegalleri

Annonce