{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Sygdom ARRRH .. (lidt langt ) {{forumTopicSubject}}

Jeg har virkelig bare brug for at få luft lige nu .. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Fik for en lille mdr siden konstateret firbo - hvilket kun tog lægen en halv time , der er intet andre sygdomme der er blevet udelukket først .. Men så sårn er det åbenbart .. Skal så gå til egen læge for at snakke medicin ,.. og huun er TOTAL rasmus modsat fordi jeg ikke har min mor med som jeg havde første gang jeg var der nede .. Jeg skulle bare ud og arbejde og træne hvis jeg havde problemer og smerter i bevægelses systemet ..
Okay tak for den kamel og sluge - følte mig virkelig stemplet som en ung mor der bare ville gå hjemme og fise husleje af ..
Nå jeg begynder så på noget tossekursus her i går mandag gemmen jobcenteret .. Vi laver IKKE dagens gode gerning i de 5 timer vi er der ude .. Tros det må jeg kl 6 igår aftes opgive og lave mere , der begynder jeg og få krampe og syren i mine ben og resten af kroppen smerter så meget at jeg ingen steder kan være .. Kl 8 går jeg i min seng for kan intet holde ud ..
At sidde der ud i 5 timer igår har resulteret i at jeg idag intet har kunne af smerter , jeg meldte mig syg fra kursus og efter og have aflevert emil som jeg fra kl halv 9 til kl halv 3 da jeg skulle hente emil igen .. I de 6 timer var jeg ikke ude af min seng og knap nok vågnen .. Jeg har så resten af aften bare haft ondt , ja så ondt at jeg her til sidst har sat mig til at tude over det .. Jeg kan ikke holde det ud og føler virkelig ikke jeg bliver taget seriøs .. For fanden da .. Jeg mangler jo ikke et ben eller en arm så folk kan jo som sådan ikke se jeg fejler noget og at jeg har ondt KONSTANT i HELE kroppen ..
Hvorfor kan jeg ikke bare være rask og som alle andre så jeg kan komme ud og få et normalt arbejde i stedet for det her .. jeg gider ikke mere smiley

Sorry havde bare brug for luft .. tak til dem der gider læse ..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Sygdom ARRRH .. (lidt langt )

Annonce