Den nye mig! :D {{forumTopicSubject}}
Som nogle nok ved så har jeg virkelig været nede og skrabe bunden psykisk. Selvmords tanker og jeg ved ikke hvad.
Jeg sov hele min dag væk, fra Jonathan kom i vuggestue til han blev hentet igen. Jeg spiste intet men levede på pepsi.
Jeg var tilmeldt et kursus inde i Vejle som skulle hjælpe mig afsted om morgenen, ha noget at stå op til, men de gjorde det meget værre. Der var negativ stemning og folk gad intet, der var for mange forskellige mennesker derhenne og det kunne jeg ikke. Jeg skulle ha været der 10 timer om ugen, men så snart jeg trådte ind af døren, gik jeg igen.
Havde så en "rundbordssamtale" med min sagsbehandler, en af lederne på kurset og min vejleder.
De tilbød mig at komme ud på et andet kursus som vist nogenlunde er det samme. Det ligger i Jelling. Jeg var MEGET nervøs og turde ikke håbe på noget som helst.
Jeg startede forrige tirsdag og skulle møde mandag og torsdag.
Jeg endte med at komme tirsdag, torsdag og fredag. Mit humør steg på INGEN tid. Folk er glade og imødekommende derude, lederne tager hånd om en og der er styr på tingene.
Bare i denne uge har jeg været derude alle dagene.
Jeg kan bare mærke hvor meget lyst til livet jeg har nu, en af lederne kaldte mig en solstråle fordi jeg altid smiler når jeg kommer og gør det desuden stortset hele tiden. En anden leder sagde at mit smil smittede.
På bare en måned er jeg gået fra at synes alt var sort til at alt bare er dejligt. Det er bare kæmpe stort. Mit overskud til Jonathan er en hel anden, jeg prioritere helt anderledes nu end før.
Jeg fik endda et kram af min vejleder i dag fordi hun synes det er virkelig godt jeg endelig er kommet ud blandt mennesker.
har den allerbedste følelse i kroppen. !
Ville bare lige dele dette glædes indlæg b.la til jer som føler at dagene er mørke, så er der lys! det er jeg et bevis på!
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 142
Glæder mig over dit nye livssyn !!!! Ha en dejlig fredag og derefter en skøn weekend med dejligt vejr
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Den nye mig! :D