894 visninger
|
Oprettet:
Syntes i det er fair??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen
Hva er jers mening om Hannah måske får fjernet sin datter???
http://www.bt.dk/kendte/kommunen-vil-tvangsfjerne-datteren
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 141
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
et sted forståer jeg det og et andet er jeg i tvivl..
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Altså i dum. er begrundelsen at datteren (ved ikke hvordan man staver til hendes navn) Er beskidt i tøjet og ja generalt bare beskidt når hun kommer til aflastningsfamilien og i DP ? Og Hende hjemmetingen der kommer engang i ugen har vurderet at Hun ikke får nok kærlighed og der ikke bliver taget hensyn til hendes behov (noget i den stil)
mar 2009
Og helt bestemt tænker man ikke som en voksen gør...
Det første år boede jeg ikke pænt.
Var i noget der hedder projekt ung mor hvor der bliver holdt øje med en.. og jeg var til et møde hvor jeg fik afvide a jeg var en flot prinsesse frem for min datter de syntes hellere ikke a hun havde det flotte tøj og var beskidt de mente hellere ikke a jeg skiftede ble på hende altså om morgen...
Men selv om jeg ikke boede pænt fik min datter alt kærligheden og rent tøj på hverdag endda i bad hver morgen sammen med mig..
Jeg kunne ikke forstå dem og når jeg så læser det om Hannah syntes jeg ikke det er fair...
Hun giver den pige alt den kærlighed hun skal have hun er altid pæn i tøjet og jeg tvivler ikke på a Hannah er en rigtig god mor!!!
Så for mig er det ikke fair....
mar 2009
Det er også lige meget jeg så da a hun igen skulle til møde på den kommune og igen knække Hannah total... endelig tog hun fat i en advokat som gerne vil støtte hende og det syntes jeg er fair for når de ikke kommer i hendes hjem syntes jeg hellere ikke a det er fair a de behandler sådan!§!!!
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
MEN jeg tænker.
Hun har 2-3-4 gange været i retten vedr. anbringelse af hendes datter så der MÅ være noget om det!
Jeg synes ikke hun virker tilstedeværende overfor hendes datter. Hun virker ret ligeglad, og tager hele denne her sag som en magt-kamp. Jeg synes ikke - udfra hvad jeg har set i TV, at hendes datter virker glad, og trives. Jeg sys altid hun tuller rundt for sig selv osv.
Jeg er ret sikker på at hvis datteren bliver fjernet, er det den rigtige beslutning.
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
Men nu ser jeg ikke selv programmet men synes der er mange forskellige meninger om hende og hvad man ser.
Nogle siger at pigen er beskidt, andre at hun hele tiden er ren. Nogle siger hun er glad andre siger hun ikke virker glad osv.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 163
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
Syntes i det er fair???