kræft?! {{forumTopicSubject}}
Hej tøser,
Som nogle måske ved, så var jeg jo inde og få lavet et keglesnit for 2 uger siden.
I dag blev jeg ringet op fra Herlev sygehus, om at jeg skulle komme ind og tale med dem. Jeg tog min mor med derind og gudskelov og tak for det.
Da lægen kommer og henter mig, har han taget en sygeplejerske med. Da vi bliver vist ind i et rum og sætter os ned, får jeg den nedslående besked at jeg desværre har livmoderhalskræft, som viste sig i det de skar ud ved keglesnittet.
Jeg er lamslået, ordløs og tror hele tiden jeg taler om en anden når jeg skal fortælle det til folk....
Og gud hvor er der mange at fortælle det til, for jeg skal ind og opereres indenfor 1-2 uger, hvorfor jeg desværre er nødt til at udskyde mit bryllup som skulle have foregået 4. juni. Vi tør ikke løbe an på at jeg er ovenpå efter op, så hellere udskyde det til senere i år, eller til næste år.
I næste uge skal jeg i narkose hvor de foretager en undersøgelse af hele mit underliv, min blære mm. Derefter skal jeg pet-scannes for at de kan se om det har bredt sig til andre steder og til sidst skal jeg opereres, hvor de højst sansynligt vil fjerne hele mit underliv.
Jeg er gået lidt i chok, jeg er 35 år.... den slags skal da ikke ske for mig? Det kan ikke passe, det er meget uvirkeligt og surrealistisk....
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
Min far fik konstateret lymfekræft og lunge i febuar, og det er som om ens verden gik i stå, men selvfølgelig klare du den..
De varmeste tanker til dig og din familie i denne svære tid<3
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Men godt du tog din mor med, så du ikke var alene med beskeden, håber det bedste for dig, og selvf. kommer det til at gå let/nemt for dig!!!
Sender en masse positive tanker, en masse solstrej og ikke mindst et kæmpe stort kram!!!
kræft?!