926 visninger
|
Oprettet:
Mor til Mason og Milliam <3
19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
er bare rigtig øv :( {{forumTopicSubject}}
ja jeg var ved fysioterapi igår og det er jeg 2 gange om ugen. igår siger han så at han aldrig har set sådan en forværring på 1 måned. og at jeg muligvis har fået en diskus mere. så han vil gerne have mig sygemeldt på arbejde
jeg blev færdig uddannet 13 Marts som Social og sundheds-hjælper og startede fuldtids aften arbejde den 16 marts, så det vil jo sige at det er blevet meget værre efter jeg er startet i aftenvagt.
jeg kan bare ikke få mig til at sygemelde mig og er også bange for at jeg slet ikke kan holde til at være gravid
vil lige ud med det.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
ellers víl jeg lige sige at her 2 år efter fødslen har jeg stadig smerter i ryg /lænd/ben , siden oktober 08 har jeg gået hjemme med smerter - så vil du ha børn - go for it . dog startede mine smerter midt i graviditeten og er aldrig forsvun´det -
har du været på rygcventer`? i mr-scanning? de må da gøre noget .... ? ja jeg har været det hele igennem , men de kan ikke finde ud af hva det er , udover diskus udposninger og en diskul længere oppe uden betydning
krydser for at din fys kan trylle - og få dig så sygemeldt !
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Men forstår nu godt din bekymring.. Det sku ikke sjovt at stå med en bette og ikke ha kræfter til dem- har selv været der.
Held og lykke med det hele
er bare rigtig øv :(