{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Bryllups budget... :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Jeg ville høre jer hvad i har givet for jeres bryllup...

Hvor blev det holdt??
Hvor mange var i??
Hvor mange penge brugte i alt i alt??

Jeg spørg fordi jeg skal giftes juni næste år og vi er ved at lave budget..

Og blev lidt nysgerrig efter hvad jeres bryllup kostede..:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllups budget... :)
  • #3   29. apr 2011 Vi kommer til og bruge ca 15000, men mine forældre vil så osse give oss maden i gave. og vi blir ca 30, Kjolen har så kun kostet 1000 kr (ny kjole) plus oplægning og mandens tøj 1300 uden skjorte.
    Vi skal holde det i et forsamlingshus.

• #4   29. apr 2011 Det var ikke mange penge i har brugt på det... smiley

Puha så er jeg godt nok bange for at vores ender med at koste 60 tusind...

Vi holder som også en reception og festen...

• #5   29. apr 2011 når jeg engang skal giftes tror jeg også det kommer til at koste 100.000 kr

• #7   29. apr 2011 Vi bor i lejlighed så har ikk mulighed for at holde det hjemme desværre... smiley

Men ja det er jo hvad man gøre det til... smiley

• #8   29. apr 2011 Vi er nemlig heller ikke til det store bryllups halløj og invitere kun vores nærmeste familie og de venner vi har noget gøre en del med.
    Så det blir osse helt nede på jorden og det skal bare være en fest man kan huske i lang tid bagefter :o)
    Og nu sir manden jeg skal lukke computeren og se Bud Spencer film sammen med ham.

• #9   29. apr 2011 En små 200 mennesker, og jaa vi brugte nok 180.000 kr hvis ikk lidt mere.

Live musik, kæmpe buffet, kjole, kørsel i Mercedes, fotograf/videomand, tjenere, ringe, lokale osv..

Der er så mange ting man skal holde styr på:)

• #10   29. apr 2011 Sofir: Hold da op det var mange penge... smiley Men hvor må det have været et flot bryllup til de penge... smiley

• #12   29. apr 2011 Rikke: det var også en sjat.. smiley har kigget på dine billeder... Og din kjole er bare så flot... smiley
    Hvilke forsamlings hus blev det holdt i...??? smiley

• lone f
    lone f Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 12
    #13   30. apr 2011 vi brugte ca 20000 på vores bryllup....det var med det hele.var i et selskabslokale og var 50 mennesker...selvom vores bryllup ikke var dyrt var det en af de bedste dage i mit liv,foruden da jeg fødte mine 3 dejlige unger....ville ikke have gjort det anderledes....at blive gift behøver jo ikke koste en herregård..det vigtigste er at man elsker hinanden og har haft en god dag..

• #15   30. apr 2011 Vi har været gift i 5½ år men blev det på rådhuset, mig i sjete måned med vores store datter og kun med vores forældre som vidner.
    Nu har vi skrabet nok penge sammen til at holde det bryllup som vi begge har lyst til og sat et budget på ca. 110.000 kr.
    Deri er der min kjole (ca. 12.000 med det hele), mandens tøj (ca. 7000 med det hele) festen på et hotel for 48 personer (ca. 50.000 med mad og drikke), musik (ca. 7000), fotograf (ca. 10.000) ringe (ca. 7500) bryllupskage, kjoler til pigerne blomster og meget mere.
    Mine forældre betaler for drikkelse og snacks til receptionen.

Vi skulle have holdt vores store bryllup den 4. juni i år, altså om ca. 5 uger, men jeg er desværre blevet syg og det vil tage nogle måneder at (forhåbentlig) komme ovenpå igen, så vi har desværre været nødt til at udskyde vores bryllup på ubestemt tid ;(

Kommentér på:
Bryllups budget... :)

Annonce