853 visninger
|
Oprettet:
Modermærke kræft {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Jeg er simpelhen lidt rundt på gulvet ligenu!! Fik igår at vide at mine 2 børns far har fået modermærke kræft!!:-(
Jeg er ikke sammen med ham mere, men synes virkelig det er synd for ham, da ingen fortjener det!!
Jeg ved jeg ikke skal (male fanden på væggen) Men håber virkelig han klare den, for mine børn elsker deres far og han skal da se sine børn vokse op!!!
Oven i det har han fået at vide ved hans læge at det kan være arveligt:-(
Han skal til Odense i den her uge og opereres, hvis de ikke kan få det hele væk skal han have kemo:-(
Tak fordi i lyttede til mig, havde lige brug for at komme af med det.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
håber det går godt, og at de får det hele væk (:
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Håber alt går godt, så børnene kan beholde deres far.
Ang børn... I kan få lavet et sygdoms træ og se hvor i ligger, dette laver de hvis der er meget af samme sygdom i familien. Derud over kan børnene få lavet en gentest, for at se om de bærer kræft gen'et. Gør de det kommer de løbende til kontrol'er osv.
Har selv fået tid her fredag den 13 maj til mine dimser og pletter hos eh hudlæge - da egen læge ikke ville tage chancer da 45% af mine pletter/dimser viser tegn på mm kræft.
Er så efterfølgende blevet kontaktet af noget familie fra min bio far's side via fb. De blev skilt inden jeg blev født. Spurgte så den ene om der var noget arveligt på 'deres' side... Jep kræft... Bedste forældre af hudkræft - en kusine på 35 - endnu en på 43 - min ene ½bror blev kun 11 år pga blodkræft. Min bio far var ud af en søskende flok på 5 og de er 2 tilbage - resten døde også pga kræft.
Det sætter mine pletter i et helt andet lys.
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Det bliver en hård omgang for vores lille familie, jeg skal have stråling og kemo hvis der sidder noget i de lymfer de vil fjerne, men ellers kan jeg "nøjes" med operation hvor de fjerner livmoder, livmoderhals og lymferne.
Så jeg sender trøstende tanker herfra, det kan man have brug for i sådan en tid, håber det bedste for jer alle 4 skyld.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
Modermærke kræft