uhhh glæder mig :-) {{forumTopicSubject}}
jaee som overskreften siger så glæder jeg mig bare helt vildt til i morgen, der kommer min datter hjem med guldklumpen, de har desværre måtte blive på neotal (staves) i 6 dage nu, meen nu kommer de hjem, bettemanden er blevet så dygtigt til at spise selv fra flasken, min datter har haft masser af mælk, men ingen udgang for det såhan har fået sonde de første dage og så gået over til flaske de sidste dage...
men ikke nok at jeg glæder mig til de kommer hjem, så glæder jeg mig også til at se deres ansigt når de træder ind i opgangen, jeg har lige været ovre og sætte flag hele vejen op, samt inde i deres lejlighed...
jeg har ordnet det sidste i bebs værelset og stillet barnevognen midt i værelset,uden de er klar over det..
de tror begge de skal hjem og ha styr på de ting, da de begge har været "heldige" at begge kunne blive indlægt sammen med bebs.
Hihi bare lige lidt glæde fra en stolt mormor
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 29
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Stort tillykke med barnebarnet!
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
GG de homoner får hende til at tude hele tiden
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Ville ønske det var min mor som var sådan, hun gider nærmest ikke engang besøge os!!!:(
Men så har børnene til gengæld en fantastisk farmor men hun er jo desværre eks´ens mor...
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
uhhh glæder mig :-)