arhhhh dumme hunde :( {{forumTopicSubject}}
Hej tøser..
Ja troede aldrig jeg skulle sige det: !!hundene har spist min "opgave"!!
Jeg skal jo giftes her den 28 maj og er i fuld gang med at få de sidste detaljer på plads, og har så alle papir osv liggende på bordet, og der kommer den midste hund og roder i det hele og smider næsten alt på gulvet, også går begge hunde ellers amok på alle min noter osv, så nu har jeg bare ikke styr på en hat fis længere er samtidig også ved at pakkealt ned da vi flytter 3 dage efter brylluppet.
hvorfor skulle de da lige begynde at bide i papir nu, har de aldrig gjort før så ja hundene har spist min opgave
Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg, er bare rimlig sur på mine hunde, da jeg skal til at tænke hurtigt og håber bare jeg kan huske alle de ting der er bestilt og hvorfra, for intet er til at redde. øv.
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Håber også at få styr på det.. men havde lige håbet at kunne nå at trække vejret inden brylluppet.. men næ nej, hundene havde en anden mening
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
da vores hund var hvalp kom han også til at stjæle en dåbsattest og rive i stykker ;o)
kim havde lagt den ved siden af hans seng fordi han skulle huske den næste morgen når han skulle på sæsion i mili, og dagen efter lå den fint i nok 100 små stykker, så han puttede det hele i en kuvert, tog det med derind og forklarede "min hund har spist den" der blev grint lidt af ham, og så kunne han så fremvise alle stykkerne he he..
maj 2010
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
men træls når det er bryllup da :S øvøv ! håber du får styr på det hele
maj 2010
arhhhh dumme hunde :(