Hihi sjov dag :) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg blev jo single i slutningen af januar og siden da har jeg ikke set nogen eller datet
Har slet ik haft det i tankerne pga manglende energi og overskud, og så har det bare været svært for både mig og børnene at komme os over brudet.
Nåmen nu til historien.
Siden jeg flyttede til Ringsted for 1½ år siden, har jeg tit lagt mærke til en lækker fyr, som køre rundt på el-scooter, eller går/løber rundt med et tydeligt handicap. Han går/løber mærkeligt og har en arm der stritter sjovt nogengange.
Har kigget meget på ham fordi han er lækker solbrun (tit i bar overkrop i offentligheden), og fordi han bare ser sød ud i det hele taget.
Men har selvfølgelig aldrig snakket med fyren.
Så idag, ser mig og min veninde ham på vej ind i Tiger, hvor vi selv skal ind. Jeg hvisker til hende at han ser så godt ud
Da vi så kommer til kassen i Tiger står han dælme og smiler helt vildt til mig.
Min veninde skal så bestille nogen ting hjem, og giver ekspedienten sit telefon nummer, og i dén anledning spørger han om han må få MIT nummer!
Vi stod og snakkede frem og tilbage og jeg endte med at give mig mit nummer for han er SÅ sød.
Da vi så går, får jeg at vide af min veninde at han er blevet kørt ned af en politi-bil med 150km i timen, her i år 2004, og siden har lagt 5½ mdr i koma, og brugt 6 år på genoptræning (og genoptræner stadig) da han hverken kunne gå, snakke, tisse, spise eller noget andet da han vågnede fra koma!
Synes det er SÅ sejt at han er på benene idag, og træner sig selv fra morgen til atten.
Nåmen, så skrev han i eftermiddags om jeg gav en kop kaffe (han bor 300meter væk). Det ville jeg gerne, så han kom over til mig og min veninde og snakkede i en times tid
Han er SÅ sød, så betænksom og charmerende. Han har den FLOTTESTE krop.. Ååh Jeg er helt solgt.
Jeg har som sagt slet ik haft interesse for at møde nogen fyre før om laaaang tid, men jeg SKAL bare lære ham her bedre at kende
Han giver morgenmad i morgen tidlig, og så må vi se om vi kan blive gode venner!
Håber i gad læse med
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Hvor er det fedt at en "vildt" fremmed spørger på den måde om dit nummer!
Jeg håber da i kan få et venskab op og køre og hvem ved? Måske kommer der mere ud af det
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Han træner/trænede også i fysikken hvor min mand træner..
Er det Charlotte du har været sammen med?
sep 2008
Okay, han træner der vist ikke mere, men i fitness world.
Ja, det var Charlotte vi sku ned og hente Fia, og så mødte vi ham, hehe
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
Sidder og bliver helt glad på dine vegne!!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Det er da sødt, håber i kan blive gode venner og hvem ved måske mere
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Så ja ægte kærlighed kommer til dig når man mindst venter det
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Håber for dig at det ender godt og hvem ved måske med en mand!:) hehe
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
sep 2008
Og 36+ - sød historie du har nok ret.. Men nu må vi se. Det kan også være jeg blir skuffet
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Held og lykke.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Hihi sjov dag :)