{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Gode råd.. Tatoo.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.. Sagen er den at jeg skal ha min søns navn tatooveret på underarmen (mellem håndled og albue) og der er ens hud jo rimelig tynd så frygter bare et SMERTEHELVEDE... smiley ..

Sagen er at jeg har 1 tatoo i forvejen på mit skulderblad, den er ikke ret stor og det tog kun 20 min og lave den dengang, men bagefter var jeg simpelthen SÅ skidt at jeg var sekunder fra at besvime..

Nogen gode råd eller tricks til hvordan jeg evt kunne slippe for at få det sådan igen??

Mange siger at når man har født og bla bla bla så får man en helt anden smerte grænse, MEN da jeg fik min forrige tatoo var jeg altså prøvet og blive kørt ned, rimelig alvorligt endda og det gjorte 20 gange mere ondt end og føde så tror ikke rigtig min smertegrænse har rykket sig nu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd.. Tatoo..
  • #1   12. maj 2011 jeg ved ikke om det gør ondt der.. men en ting der hjalp mig så jeg ikke blev dårlig var at spise en masse ting med sukker i smiley ved ikke om du kan bruge det til noget

  • #2   12. maj 2011 Min kæreste har der og på overarmen, og han siger det kun er helt ude ved håndledet og helt oppe ved albuen det gør nuller naller...
    Det eneste jeg kan sige er at tage det som det kommer smiley er selv igang med at tage mig mod til at få lavet min fod... Skal bare sige til så får jeg den smiley


  • #3   12. maj 2011 Jeg har min søns navn på håndleddet, og synes ikke det gjorde ondt, men vil også sige at du skal sørge for at have en cola, evt noget andet sukker godt med ind.
    Ellers så er det hvis bare at tænke positivt, og tænke over stoltheden bag det navn du får skrevet :o)


  • #5   12. maj 2011 Så hvis jeg nu får lavet en tatoo inden jeg engang - forhåbentligt - bliver gravid, så vil fødslen måske slet ikke føles så slem smiley He he


  • #7   12. maj 2011 Emla crem kan købes på apoteket og er bedøvende crem så du ikke kan mærke at du bliver tatoveret.

  • #8   12. maj 2011 (link fjernet)

  • #9   12. maj 2011 Jeg har en på anklen, jeg havde hverken sovet særlig meget eller spist..
    Jeg kunne næsten ikke mærke det smiley
    Tog det hele i stiv arm og kiggede bare nysgerrig på smiley
    - Fik den før fødsel.. Og selv ikke fødslen var slem smiley Tror bare jeg har en høj smerteterskel smiley hehehe


    Camilla, NU mor til Monique .
    Heeeelt heeelt enig! smiley


  • #10   12. maj 2011 Ang. det emla creme... Jeg har lige fået lavet min tato idag, og han sagde at han ikke vil tatovere hvis man har brugt bedøvende plastre eller creme, fordi det kan ødelægge tatoveringen...

  • #13   12. maj 2011 Kender flere der har brugt det og det har deri kke været nogle problemer med. Flere klinikker der laver make up tatoer anbefaler at man smøre sig med det. Har også set de tatoer som er blevet lavet med brug af det crem og de har heller ikke fejlet noget så det kommer vel an på tatovøren..

  • #14   12. maj 2011 Ja man bløder også mere hvis man drikker alkohol når man bliver tatoveret og det gjorde jeg da jeg skulle ligge på briksen i flere timer og der er altså intet med min tato idag til trods for det...

  • #15   12. maj 2011 mit trick er at ryge mens man vælger hvordan det skal se ud - ryge med tatovøren inden - drikke vand og ja stivne og stirre ud i luften *Gg* total trance! og nej det gjorde ikke ondt - de sidder dog der hvor brysterne "starter" smiley

  • #16   13. maj 2011 som de ander siger få godt med sukker ind i skuffen inden i begynder, og jeg ved ikk om de sælger det mere på apoteket men for nogen år siden havde de det der trylle creme det kunne du jo smøre på men smerte er jo forskellig fra person til person men personligt syntes jeg ikk det gør ondt det niv lidt ja men det ikk mere ind man ikk kan holde til i mine øjne men igen smerter er forskelligt fra person til person

  • #17   13. maj 2011 Jeg har en med min søns navn på håndledet :0) og jeg sagde bare til mig selv at kunne jeg klare at føde kunne jeg også få en tatoo...... Og min fødsel var nem 4 timer fra første vee og så var han ude !

    Jeg sad og små grinte lidt fordi alle bare sagde at det glorde ondt at få den på håndledet :0) ..... Jeg er super glad for at jeg fik den lavet !


  • #18   13. maj 2011 Tror det er MEGET forskelligt hvordan folk smerteterskel er og ang. hvad...
    Jeg var for 14 dage med min veninde inde og få lavet på håndleddet jeg synes det niver men det er ikke slemt...
    Min veninde har født 3 børn og uden smertelindrene, hun synes det gjorde mere ondt end at føde og hun fik "kun" skrevet 3 fødselsdatoer!!!

    Jeg har nu 6 tatoveringer og de sidder på min fod, min lænd og mit håndled og jeg har fået 2 kejsersnit...
    Det kan slet ikke samlignes med den smerte man har når man har veer synes jeg, det niver ja men det er jo ikke noget man ikke kan holde ud... Man ved jo også at det stopper hurtigt med at gøre ondt, det ved man ikke når man har veer!!!:)


Kommentér på:
Gode råd.. Tatoo..

Annonce