{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er begyndt at slå
  • #1   15. maj 2011 De (få) gange Nicoline har gjort det har jeg fanget hånden inden hun ramte mig og så lavet en afledning med hende.
    Dels får hun ikke det ud af det som hun gerne vil og så kommer hun til at tænke på noget andet...
    Det har virket for os


  • #2   15. maj 2011 har heller ikke den store effekt

  • #4   15. maj 2011 Det er et rigtig stort problem herhjemme, og vi er begyndt at buge time out. jeg fortæller ham hvorfor han sidder der, og at han skal blive siddende, og lidt efter går jeg ud og spørger om han kan lade være og høre efter...
    det virker her. meeen når han er træt osv så er der intet der hjælper.


  • #5   15. maj 2011 Hvor godt snakker din datter? Ved bare at mange børn ( også vores egen søn ) tit slåt i frustration over de så gerne vil nogle ting eller forklare noget men ikke kan få de rigtige ord ud eller forældrene ikke helt forstår. Og jeg kan virkelig godt forstå det - det må være så frustrerende at vide inde i sit lille hoved hvad det er man vil men ikke kan få det sagt ordenltligt. Det er vel en periode de fleste skal igennem og selvfølgelig skal børn lære de ikke skal slå men før man giver time-out og bare siger nej har det her hos os virket at vi sætter os ned sammen stille og rolig og virkelig giver os tid til at forstå hvad det er han siger eller han viser os hvad det er han vil og så er det problem faktisk ude af verden. Nu er det så stort set et overstået problem her fordi han snakker så godt nu og bare selv gør tingene som vi før skulle hjælpe med smiley

  • #6   16. maj 2011 camillle har selv tænkt samme tanke da hun kun siger få ord....time out er vi ikke begyndt på endnu da hun ikke forstår det endnu, istedet sætter vi hende ned så hun måske lærer at hun kommer ikke op hvis hun skal slå

Kommentér på:
Er begyndt at slå

Annonce