{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Bule efter gammel abort/er {{forumTopicSubject}}

Har google'et det lidt og ja, nu spørg jeg altså herinde, for mon ikke at der sidder en enkel eller to, der har været igennem en abort.

Jeg er 25 år i dag. Har desværre været igennem to aborter for 10 og 8 år siden.

Jeg har altid slået det lidt hen, men min mave er ligesom i to. Delle under navlen og delle over. Lige ved navlen går jeg ind, uanset hvor tyk, jeg bliver.
Og uanset, hvor meget, jeg taber mig, er maven ligesom formet sådan og det kan faktisk godt ligne at jeg er et par mdr henne, fordi det sidder, som det sidder.
Det er skide svært at forklarer, men håber at i kan følge det.

Jeg snakkede lidt med min mor om det for et par uger siden og hun mente at det var pga. mine aborter og jeg nok aldrig ville slippe af med den lille bule under navlen.

Er der andre, der har dette fænomen/sjove mave?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bule efter gammel abort/er
  • #2   23. maj 2011 Tror nu ikke at det er pga aborterne, men nærmere kiloene der måske er lidt for mange smiley Altså min mave/deller skiller også ved navlen når jeg sidder så der kommer deller.. Så tror det er ganske normalt sådan er det ved mig og jo det går væk hvis man vejer lidt nok undtagen når man sidder og bukker frem over..

  • #3   23. maj 2011 Jeg tror heller ikke det har noget med dine aborter at gøre. Som du beskriver det (du skriver du ligner en der er et par måneder henne) så kan det godt være du har PCO, her har man nemlig den karakteriske PCO-delle lige på maven.

  • #4   23. maj 2011 Ja, men uanset hvor meget, jeg taber mig - var rigtig tynd på et tidspunkt, ja, der var der stadig...

    Der er bare ingen af mine veninder, der ligesom har samme ting, tykke som tynde...


  • #5   24. maj 2011 altså jeg er tynd/normal jeg vejer 59kg og er 172 og jeg har også sådan en mave:s ligesom om alt mit fedt samler sig der, skide træls når ellers man er tynd. jeg har aldrig fået en abort, har dog fået 2 børn men så også sådan ud før. jeg har dog pcos og tænker det nok kommer deraf, da foklk med denne sygdom har svært ved at tabe sig og især på det område. måske en ordentlig omgamg mavebøjninger kan gøre en forskel, jeg er bare for doven til at gøre noget ved det smiley

  • #6   24. maj 2011 Altså det er også karakterisk for PCO-piger, at ligemeget hvor meget de taber sig kommer de ikke af med den delle på maven. Vores kost skal være helt speciel for at få den til at forsvinde, prøv og læs "spis maven glad", jeg tror den vil hjjælpe dig.

  • #7   25. maj 2011 Jeg fik skæv mave, da min graviditet i maven sprang inden i mig. (Gravid uden for livmoderen). Den er aldrig blevet normal at kigge på.. Underlig nok

Kommentér på:
Bule efter gammel abort/er

Annonce