{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Hvordan har i det idag :D {{forumTopicSubject}}

Okay så jeg skal være den første til at indrømme jeg har mange hormoner i omløb og måske ''overreagere'' lidt ?

Men jeg har lavet et status opdatering på min facebook hvor jeg skriver 'Nadiaa Rasmussen
Det sku noget mystisk tis&bæ.. en heeel time baksede jeg med at få min computer til at gå på Nettet.. (den sagde noget i stil med DNS adresse kan ikke benyttes, eller finde IP-adresser) Og så blev jeg total utålmodig og skiftede sengtøj på Nena's seng og da jeg kommer tilbage dur lortet sku ! Den ville sikkert bare have jeg skulle være aktiv -.-'
Elsker min dejlige pige ?'

Og Ja jeg skriver Ret tit næsten hele tiden som det sidste i mine opdateringer at jeg elsker Min datter..

Det 4 ord der ingenting fylder og kan ikke se et problem i det.. Har ingen grund til jeg gør det, ud over jeg selvfølgelig elsker hende, og selvom hele verden godt ved det.. skriver jeg det alligevel..

Anyways, så der en der skriver 'Har du brug for at skrive hele tiden at du elsker hende? Det jo noget man gør. Det ved folk da (:'

Vi har ikke snakket sammen mega længe da vi ikke er på bølge længde.. og jeg bliver fandme irriteret når hun siger som hun gør, for helt ærlig kan hun enten slette mig eller lade være med at læse hvad jeg skriver.. for det kommer sku da ikke hende ved !

Jeg synes det noget fis at folk skal bestemme hvad man skriver !!! Nu var mit bare et eksempel !

ej jeg synes det irriterende..

Hvordan har i det idag BG og hvad laver i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan har i det idag :D
Kommentér på:
Hvordan har i det idag :D

Annonce