{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

ååh nej dog - det er lige før jjeg tuder {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=pv-caWlD3wU&feature=youtube_gdata_player

faldt over linket på et andet site - og hvor skrækkeligt ! ej barnet bliver jo overhørt og slæbt væk ! smiley
-man tænker vel altid - hva nu hvis - føj "far kan ikke gøre noget viktor desværre" jamen dog det er da frygteligt -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ååh nej dog - det er lige før jjeg tuder
  • #1   28. maj 2011 ej det gør virkelig ondt af se.

  • #2   28. maj 2011 maria - ja det gør virkelig - jeg spolede os bare frem -- puha

  • #3   28. maj 2011 puha var også total opløst da jeg så den. også spurtede jeg bare ned og hentede jonathan. heldigvis var han vågen så krammede ham bare herre meget.

  • #5   28. maj 2011 Føj for satan hvor er det synd man!!
    Super flot at faren kan forholde sig i ro..
    Er næsten sikker på at det ville jeg i hvert fald ikke kunne!!!

    Håber Victor kommer hjem til hans far!


  • #6   28. maj 2011 Det har været oppe før tror den anden tråd hedder noget i stil med 'er det barnets tarv' -noget i den stil (:

  • #7   28. maj 2011 Maja..

    Forholder man sig i ro når man siger 'jeg kan ik gøre noget victor, din mor er skør i hovedet victor' (: ?

    Synes hverken systemet eller faren klare det godt !
    synes det virkelig synd for lille victor at det eneste de alle tænker på er dem selv !


  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #8   28. maj 2011 Det er rigtig synd for Victor, at han på den måde bliver taget fra sin far. Det må være traumatiserende for ham. Børn elsker jo deres forældre ubetinget, uanset om forældrene er gode for børnene eller ej.

    MEN, jeg er også af den overbevisning, at når systemet vælger at sætte ind og fjerne børn, så ER der en grund til det.



  • #10   28. maj 2011 Lige mine ord S & Lærke < 3

    ..Havde det været mig, havde jeg nok gået fuldstændig amok.
    Havde slet ikke kunne gøre som han gør !!


  • #11   28. maj 2011 så ja, jeg synes han forholder sig forholdsvis i ro!

  • #12   28. maj 2011 S & lærke..
    Nej jeg vil sku ikke holde op ?
    jeg ville IHVERTFALD ikke reagere som faren gør mens Nena kunne se det, for hvor er det gode ved det lige ! Og jeg havde IHVERTFALD ikke henvent mig til Nena og sagt 'Nena din far er syg i hovedet' -eller hvad jeg nu havde lyst til at råbe ! Og jeg havde BESTEMT heller ikke kørt den så langt ud !

    JEG HAVDE VÆRET FÆRDIG A SORG ! -Men jeg havde taget mig sammen for min datters skyld, og forklaret hende hvad der skulle ske og at jeg ville kæmpe med Næb og klør for at få hende tilbage igen ! For det sku hende der kommer først og det vil det ALTID være uanset hvor meget det gør ondt inde i mig, så ville jeg ALDRIG byde hende hvad Victor er blevet budt. jeg synes det virkelig uansvarligt a dem ALLE sammen, og jeg synes det skide forkert at traumatisere ham på den måde når det kunne have blevet gjort stille og roligt.


  • #13   28. maj 2011 Helt enig med S & Lærke.
    Jeg havde i hvert fald heller ikke snakket pænt. - Og havde slet ikke foholdt mig i den ro faren, Oscar gør.


  • #14   28. maj 2011 Jeg tror det er mega svært at sætte sig i en - når man ikke har stået i det...
    Men selvom jeg til en værd tid vil mit barn det bedste - så havde jeg nok alligevel sagt nogle endnu grimmere ting end faren gør!

    Stakkels dreng og stakkels far siger JEG bare. smiley


  • #15   28. maj 2011 S & Lækre ..

    barnet havde højest sandsynligt ikke reageret så voldsomt hvis ikke tvangsfjernelsen var blvet kørt så meget a sporet fra BEGGE sider.


  • #17   28. maj 2011 Nadja..

    Det heller ikke sådan jeg mener man skal forholde sig passivt, men man behøver ikke henvende sig til barnet og råbe det så højt at barnet bliver påvirket a det jo (: -der er ingen der kender HELE historien vi høre det kun fra en side a.. (: derfor tager jeg udgangspunkt i hvordan victor har det, og siger hvad jeg tror kunne have gjort det en hel del nemmere for ham (:

    Du må da kunne holde med mig i at hvis man sætter sig med sit barn og siger 'Nu skal du høre skat, du skal hjem og bo ved mor lidt. for det har ''politiet'' (eller hvad man nu vil sige) Bestemt fordi sådan vil mor gerne have det.. Men det betyder ikke at du ikke må komme tilbage her til, for far elsker dig, og han vil gøre alt hvad han kan for at få dig tilbage.. Men imellem tiden skal du være en god dreng, og opføre dig ordentlig så far kan være stolt a dig. okay?' -giver ham en kys og sagt smut så (:
    Så havde det forløbet en hel del bedre end hvad det gør nu for Victor..

    På den her måde som det sker er den største taber victor for han er sårbar og vil sikkert huske det her resten a sit liv fordi det blev gjort som det gjorde.. og det bestemt ikke som en god ting han vil huske det.


  • #18   28. maj 2011 S & Lærke..
    DU aner jo ikke hvordan det startet.. for du var der ikke !
    jeg tvivler på de er kommet og sparket døren ind og sagt 'nu det fandme nu' og så taget ham under armen og slæbt ham væk !

    Det kan ligeså godt være de kommet stille og rolig og så farmand ikke vil forholde sig til det. for som det lyder i video'en siger en dame 'han har jo lige sagt han gerne ville med hende' hvortil faren siger 'ja og nu har han skriftet mening' ..

    Det ville jeg sku også gøre som barn hvis min mor stod og skabte sig overfor dem, så fornemmer man vibrationerne og finder ud a det noget dårligt der sker.. det reagere ALLE børn stort set på !


  • #19   28. maj 2011 Ja og nej.
    - Jeg kender ikke hele historien - derfor siger jeg blot min mening.
    Og jeg synes det er synd for far og søn.
    Jeg ved at jeg var blevet rasende hvis jeg havde stået i den situation - og så kan man være nok så klog og vide lige nøjagtigt hvad der ville være bedst. Men NEJ - jeg var blevet tosset og jeg havde helt sikkert sagt og gjort så mange grimme ting at det højst sandsynligt var mig der var blevet kørt væk i politibilen og ikke mit barn. smiley


  • #20   28. maj 2011 Nadja..

    Jeg kan jo også kun fortælle ud fra hvordan jeg nok ville have reageret.. jeg kender heller ikke hele historien men jeg tvivler på det startede SÅ grimt.


  • #22   28. maj 2011 jeg syntes også at han er rolig - hvor er det synd - for guds skyld - jeg var gået helt fra forstanden - det e r jeg ret sikker på

    skrækkeligt - lad dog far ha barnet - det der har imtet med at det er sundt for barnet at gøre - ikke det jeg ser


  • #23   28. maj 2011 Den har været oppe en gang herinde... Jeg synes det er synd for Iictor og endnu mere synd at hans far er så inkompetent som far! FØJ!

  • #24   28. maj 2011 Man bilder ikke bare SF ind at barnet er blevet kidnappet... Den holder simpelthen ikke... Der skal dokumantation på bordet i form af udtalelser og at moren er blevet frarøvet samvær... Vi ser kun den ene side af sagen her! Synes det er naivt at tro...

  • #25   28. maj 2011 OG ellers er jeg ret så enig med Nadiia

  • #26   28. maj 2011 S & Lærke: Self. siger faren nogle grimme ting??? COME ON!!!! Han snakker om at moren har manipuleret sig til det her... Men faren MANIPULERER med lille Victor!!! FOrtæller hans mor er syg i hovedet - hvad tror du ellers han har sagt til Victor? hvorfor tror han ikke ville med? Måske hans far har fortalt ham andre ting - det er kun gisninger - Men undskyld mig når man i sådan en situation tænker SÅ lidt på barnet og kun på sig selv kan jeg i hvert fald have mine idéer og fordomme...

  • #27   29. maj 2011 Jeg gad godt høre eller se hvad der er sket i denne sag siden august 2010!!!

    Jeg synes på INTET tidspunkt faren opfører sig utilstedeligt... De giver ham jo netop ikke chancen for at tage victor ind til sig og sige hør her du er nødt til at tage med damerne så prøver far på at få dig hjem i morgen... De går jo bare med ham, det er bestemt på forhånd at han er en skidt far og at han ikke har ret til at have sin søn...

    Jeg ved godt at drengen er kørt op over stemningen og at han ikke er tryg ved en flok fremmede kommer og henter ham for at aner jo ikke hvad der sker!!! Tror alle børn uanset hvor dårligt de så har det, vil helst blive hos deres mor og far i den alder og ikke gå med en flok fremmede mennesker... Den ene sagsbehandler siger til slut jamen jeg kender ham ikke??? Og den sagsbehandler der har haft sagen tidligere er på FERIE?? Så må de sku da vente på hende og høre sagen derfra????? Synes det virker temmeligt usystematisk og rodet, ingen vidste tilsyneladen at han havde været i statsamtet og i byretten OG i landsretten og havde fået medhold alle 3 steder??? og det væreste er at de virkede ligeglade - det ser vi på i morgen??????????????????????????????? Er sku helt rystet....


  • #28   29. maj 2011 Man skal dog lige huske at det er FAREN der har lagt videoen ind samt skrevet teksten, så det er jo KUN en side af sagen!!!

  • #29   29. maj 2011 Lisbeth: VI ved jo ikke om han har fået muligheden for det inden optagelserne gik i gang?

  • #30   30. maj 2011 http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_112495022171645

    her er en støtte gruppe for den sag og så kan man følge med i hvad der sker og havd der ligger foruden for det hele..


Kommentér på:
ååh nej dog - det er lige før jjeg tuder

Annonce