{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

underlige/klamme "anfald" {{forumTopicSubject}}

hej piger.

her til aften, da jeg ligger i min seng og ser de unge mødre, får jeg pludselig trykken for brystet/hjertet, det gør vildt ondt. samtidig har jeg følelsen af, jeg skal kaste op. jeg blev rigtig svimmel, og følte, jeg kunne besvime når som helst. jeg er stadigvæk svimmel, har lidt kvalme, føler jeg skal kaste op og føler, jeg kan besvime når som helst.
jeg har fået de "anfald" nogle gange i nogle uger nu.

er der nogen af jer, der har prøvet lignende? jeg synes, det er en rigtig klam følelse!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlige/klamme "anfald"
  • #1   31. maj 2011 ja, men jeg kan højt sandsynligt ikke komme til lægen før om lang tid. når man ringer derop, kan man ikke snakke med lægerne, uanset klokslet, det er kun skrankedamerne. de siger, hvis det er akut, kan man komme mellem 9.00-9.30 (og der er 100 mennesker). den akuttid mellem ni og halv ti, gælder KUN i den halve time. klokken halv ti sender de folk hjem og beder dem bestille en tid (det har jeg været ude for en gang) ..
    man kan aldrig regne med lægerne, her hvor jeg bor.. det tager en krig at få en tid..


  • #2   31. maj 2011 Lene; jeg er nemlig også bange for at sove.
    jeg har været ude for et færdselsuheld før, hvor jeg fik blødning i hovedet og en masse andet, hvor jeg havde lidt den samme følelse, da jeg blev udskrevet på sygehuset, som jeg har nu.. er rigtig bange for at sove.. det er bare klamt!!


  • #3   31. maj 2011 ville også kontakte vagtlægen og ellers ringe til egen læge i morgen mellem 8-9 og snakke med en læge, eller sig til skrakdamerne at du skal have en tid hurtig pga de og de smerter (smør evt. lidt ekstra på)

  • #4   1. jun 2011 Det lyder som angstanfald men det kan jo være andre ting ring til lægevagten...

Kommentér på:
underlige/klamme "anfald"

Annonce