{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Dagpleje Update :) {{forumTopicSubject}}

Lavede tidligere et emne omkring dagplejen og min dreng, kan lige finde linket smiley

Vi forsøgte en sidste gang i sidste uge, dvs 3dage.. blev ringet op igår fra Dagpleje kontoret af min gamle dagpleje bare ikke ville have min søn mere fordi hun mente tilliden var brudt eftersom jeg havde snakket med dem på kommunen! så hun kunne altså ikke passe ham.
Blev rigtig sur & ked af det for hun havde ordret sagt til mig af det ikke gjorde hende noget og hun ville så gerne have malik der.
Nå men Kirsten fra dagpleje kontoret ringer så & vi snakker, hun spørg om vi skal tage en samtale, men takker pænt nej! Så fortæller hun os af hun jo godt kan forstå mig, & hun slet ikke kendte min dreng som det jeg har fortalt hende så hun kunne udemærket godt forstå jeg ikke ville have ham derop. Jeg havde fået afvide jeg ingen plads kunne få før Oktober, rimlig lang tid! Men her kommer min redning! Min søsters dreng er lige stoppet i min kommune, så der var bare en plads ledig! JUBI! hun spørg om jeg vil ha den & takker meget meget hurtigt pænt JA TAK! jeg kender den dagpleje mor & hun er bare den bedste! smiley Jeg er så lykkelig min lille mand skal allerede starte Mandag i næste uge smiley Hvor det altså fantastisk! smiley

God dag til jer alle skønne piger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagpleje Update :)
Kommentér på:
Dagpleje Update :)

Annonce